Klacht: De status van mij pakket is The item cannot be delivered and will be returned

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 september 2018 om 15:16 geantwoord

Geachte heer Ten Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag zo spoedig mogelijk uw pakket in ontvangst wilt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt is dit pakket inderdaad reeds retour gegaan naar de afzender, ik kan dit niet tegenhouden of terugdraaien. Wanneer een pakket retour wordt gestuurd, zal de reden van retour op het pakket zelf worden aangegeven. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat zij de reden van retour kunnen controleren zodra het pakket terug is en het pakket eventueel opnieuw naar u kunnen verzenden. De verzender kan conform internationale afspraken tussen de postorganisaties vanuit het land van verzending eventueel nog een onderzoek in laten stellen en een verzoek tot vergoeding indienen. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen. Ik hoop uiteraard dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bjtenveen