Klacht: De sleutel uit enveloop gehaald.

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een deur sleutel van mijn zoon in een plastic zaak gedaan en in een envelop naar mijn zoon in Hengelo(ov) gestuurd. De envelop met plastic zak wel aangekomen sleutel niet. Waar is de sleutel?

Ik zal willen weten hoe heb ze sleutel uit envelop gehaald. Eventueel terug sturen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Kluitenberg, Het spijt mij heel erg om te vernemen dat de envelop die u heeft verzonden beschadigd is geraakt en dat de inhoud hieruit ontbreekt. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Vermoedelijk is de schade ontstaan in het sorteerproces. Wanneer er scherpe of losse objecten in een envelop worden verzonden kan de inhoud gaan schuiven en door de hoge snelheid van de sorteermachine uit de envelop raken. Maar exact kan ik het nooit nagaan, omdat briefpost niet te traceren is. Hier wil ik graag een melding van maken. Zou u hiervoor nog het adres van uw zoon door kunnen geven? Als u het nummer en het merk van de sleutel weet dan kan ik u tevens een formulier sturen om te kunnen onderzoeken of de sleutel bij ons is gevonden. Kunt u aangeven of dit het geval is? U hoeft dit enkel te bevestigen u hoeft deze informatie niet openbaar te noemen. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Kluitenberg, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Kluitenberg,