Klacht: De rokers moeten het weer ontgelden

op 03 oktober 2011 over Gauloises in de categorie Sigaretten

Welke NIET roker heeft dit nu weer verzonnen!!!
De sigaretten zijn nu veel gevaarlijker geworden door de zogenaamde nieuwe regel LIP.
Omdat er in het verleden mensen in slaap zijn gevallen met een peuk zijn de heren weer gaan denken hoe ze het de roker WEER moeilijker moeten gaan maken….
Het roken van sigaretten is juist gevaarlijker geworden, onverwachts valt je vuur er van af en heb je weer een gaatje in je bekleding of tapijt.
Let maar op, straks komen ze met een leuke smoes dat roken ook niet meer mag in je EIGEN betaalde auto omdat het dan te gevaarlijk zou zijn.
In een aantal landen is dit ook al het geval, en Nederland zou Nederland niet zijn om weer achter de loopse hond aan te lopen om ook zo’n verbod hier in te voeren.

Rokers kom op!!!
We hebben al een hoop moeten pikken van de antie rokers bond (waarvan de meeste ook ex rokers zijn, die zijn het ergste!)
Dit word toch te gek voor woorden allemaal,
nog even en je mag niet eens meer een scheet laten in het openbaar.

Normaal zou ik het allemaal anders verwoorden, en echt zeggen hoe ik over die gasten denk.
Maar ik houd m’n eigen in omdat het niet mag op deze site.

Helaas kan Gauloises of elk ander merk er niks aan doen, die zitten ook aan de wet vast

Dat wij rokers weer normaal een sigaret kunnen roken zonder dat de andere partij (ARB) er zich mee gaat bemoeien.

Alle klachten die gemeld zijn door maaike123