Klacht: De Rijbewijsconcurrent? WAARDELOZE ORGANISATIE!

op 02 november 2011 over Rijscholen in de categorie Verkeer

Mijn 18-jarige dochter begon in februari met rijlessen bij een bij De Rijbewijsconcurrent aangesloten rijschool. Hier nam zij een rijlessenpakket af van bijna 1100 euro. De rij-instructeur belde privé met zijn mobiel, vertelde mijn dochter over zijn weerzin tegen het werk, zijn problemen met zijn vrouw, hij deed alsof mijn dochter dom was als ze een verkeerde manoeuvre deed (ze was leerling, nb!). Ook ging hij veel langer op vakantie dan hij had gezegd, dus miste mijn dochter nog meer aansluitende lessen! Enfin, mijn dochter wilde per se niet meer bij hem lessen. De status nu: De rij-instructeur heeft een klein deel van het tegoed teruggestort op de rekening van mijn dochter. Echter, dat vergoedt niet alles: sinds mijn dochter een GOEDE rij-instructeur heeft, ziet ze wat ze heeft gemist! Ze heeft dus nog niet haar rijbewijs (de verwachting was dat ze die deze zomer zou hebben gehaald!

Wij hebben eindeloos veel contact gehad met De Rijbewijsconcurrent. Wat is dit een vreselijke organisatie. Toch kan zij ons nog tevreden stellen: wij willen niet alleen excuses van de rij-instructeur en de erkenning, dat hij slecht les heeft gegegeven, maar ook een schadevergoeding. Dat wil zeggen: een bedrag waarmee mijn dochter de huidige rijlessen kan compenseren.

Alle klachten die gemeld zijn door Abdellaoui