Klacht: de reclamefolders te laat in de bus

op 07 november 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 november 2017 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en gaan dit bespreken met de bezorger. Wij gaan er vanuit dat u de folders weer netjes in de brievenbus zult ontvangen.
Is dit niet het geval dan horen wij dit weer graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 20 december 2017 om 15:29 geantwoord

Ze zijn al op de goede weg. Vorige week was het donderdag bezorgd en deze week na 20 uur dinsdag.

Alle klachten die gemeld zijn door riddering