Klacht: 2 x 15 minuten gewacht, niemand gesproken, 3e keer een persoon die duidelijk geen jurist was en de telefoon op hing.

micha1 op 10 mei 2024 over De Rechtstelefoon‎ in de categorie Juridisch

Ben betalend lid. Toen ik ze eens nodig had, 2 x het speciale nummer voor betalende leden gebeld, beide keren 15 min. gewacht, niemand aan de lijn. 3e poging, wel iemand gesproken, was duidelijk geen jurist en ook nog niet al te snugger. Dit persoon ging iets uitzoeken, terwijl ik wachtte werd de hoorn erop geknald. Betalend lid zijn heeft hier geen zin. Dit is oplichting. Dit ´´advies buro´´ moet gesloten worden door de overheid.

Geef juridisch advies en neem de telefoon eens op !!!!!!!!!!!!!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Rechtstelefoon‎

Reactie van de melder van de klacht micha1

1 maand geleden - Verbaast me niet dat ze ´de klacht niet in behandeling nemen´. Het heeft er de schijn van dat dit oplichting is.

Reactie van de melder van de klacht micha1

1 maand geleden - Verbaast me geenszins dat ze ´de klacht niet in behandeling nemen´. Het heeft er de schijn van dat dit oplichting is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Rechtstelefoon‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door micha1