<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlDe Persgroep Nederland klantenservice</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Thu, 06 Aug 2026 09:41:18 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    	<item>
	<title>Abonnement Humo niet bezorgd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/abonnement-humo-niet-bezorgd/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/abonnement-humo-niet-bezorgd/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 06 Aug 2026 09:41:18 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager61be3e5a</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/abonnement-humo-niet-bezorgd</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een abonnement op Humo, maar mijn magazine is nog niet op mijn thuisadres bezorgd. Dit is zeer teleurstellend, aangezien ik dit abonnement heb afgesloten in de verwachting dat ik het tijdschrift op de afgesproken data zou ontvangen. Ik heb nog geen contact opgenomen met de klantenservice, maar ik verwacht dat dit probleem snel en adequaat wordt opgelost.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen nietjes meer in Het Parool sinds 31 juli</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-nietjes-meer-in-het-parool-sinds-31-juli/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-nietjes-meer-in-het-parool-sinds-31-juli/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 04 Aug 2026 13:09:32 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerc247ae3d</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-nietjes-meer-in-het-parool-sinds-31-juli</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik ben teleurgesteld dat er sinds 31 juli geen nietjes meer in mijn exemplaar van Het Parool zitten. Dit is voor mij een belangrijke functie van de krant. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met De Persgroep om hierover mijn vraag te stellen, maar ik ben daar niet in geslaagd. Het is frustrerend dat ik nu al 10 keer mijn vraag heb gesteld zonder een antwoord te krijgen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen bezorging Gelderlander</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-bezorging-gelderlander/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-bezorging-gelderlander/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 20 Aug 2021 07:14:08 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Johanna.</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-bezorging-gelderlander</guid>
	<description><![CDATA[<p>Geen bezorging van De Gelderlander vanaf 14 augustus tot nu toe.
Proefabonnement van 10 weken begon op 12 auguatus. 12 en 13 augustus de krant ontvangen maar daarna niets meer. 
Iedere dag melding gemaakt, maar tot nu toe zonder resultaat</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Overlast krantenbezorger</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/overlast-krantenbezorger-2/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/overlast-krantenbezorger-2/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 31 Jul 2021 03:58:41 +0000</pubDate>
	<dc:creator>ponedeja</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/overlast-krantenbezorger-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Deze krantenbezorger komt elke ochtend om 5 uur hard praten in het Afrikaans. Ik heb hem gevraagd zachter te praten of te stoppen. Hij blijft doorgaan. Dit is al een paar jaar zo</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen NRC zaterdagkrant</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-nrc-zaterdagkrant/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-nrc-zaterdagkrant/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 11 Jan 2021 15:34:14 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Arie Verhoeks</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-nrc-zaterdagkrant</guid>
	<description><![CDATA[<p>Al 3 keer geen zaterdagkrant NRC ontvangen: 31 okt., 24 dec.en 9 januari.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>abonnement</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/abonnement-539/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/abonnement-539/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 15 Dec 2020 10:38:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Marke Nuijten</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/abonnement-539</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na verhuizing van Brabant naar Zeeland in plaats van adreswijziging te verwerken, ook een nieuw contract gekregen. Dit begrijp ik op zich wel, maar ik ben het er niet mee eens, dat het onder andere voorwaarden is. Ook een ander klantnummer gekregen. Nu 14157873, voorheen was dit 14044674.
Minder dan 1 jaar ervoor van Zeeland naar Brabant verhuisd, toen alleen wijziging adres verwerkt en andere krant, wél onder dezelfde voorwaarden.
Ik heb de krant sinds 1982, ik ben meerder malen verhuisd, maar ik heb altijd hetzelfde contract gehouden. Uw medewerkers geven aan dat er altijd sprake is van een nieuw contract, maar dit is dus niet juist.
Ik vind bovendien het erg onprettig, zoals er tegen mij gesproken werd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Late bezorging</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/late-bezorging-123/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/late-bezorging-123/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 22 Sep 2020 09:10:19 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Yvonne Visschedijk</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/late-bezorging-123</guid>
	<description><![CDATA[<p>Nou al bij a een lang de krant veel te laat het is al de tweede keer dat ik klaag. Hier heb ik eerder geen last van gehad als het zo door gaat zeg ik de krant op en met mij meerdere gr hr Visschedijk</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen krant of de krant is te laat</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-of-de-krant-is-te-laat/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-of-de-krant-is-te-laat/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 21 Nov 2019 09:52:37 +0000</pubDate>
	<dc:creator>mvwsmid</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-of-de-krant-is-te-laat</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb geen krant of de krant is te laat of ik heb een verkeerde krant krant gekregen sinds er een nieuwe bezorger is. Ik heb naar mijn oude bezorger gebeld en ik heb begrepen dat er een nieuwe bezorger is. Kan iemand mij helpen, is hier een oplossing voor?
Ik weet dat deze bezorger een maand heeft om de kranten tot 1900 uur mag bezorgen, dat is fijn voor de bezorger, maar ik wil niet een hele maand zo lang wachten.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verstoring nachtrust door bezorgers op brommers Dirk Boutslaan, Bilthoven</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/verstoring-nachtrust-door-bezorgers-op-brommers-dirk-boutslaan-bilthoven/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/verstoring-nachtrust-door-bezorgers-op-brommers-dirk-boutslaan-bilthoven/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 05 Oct 2019 11:09:42 +0000</pubDate>
	<dc:creator>elbleso</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/verstoring-nachtrust-door-bezorgers-op-brommers-dirk-boutslaan-bilthoven</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ongeveer een maand geleden heb ik de persgroep gemaild omdat de nachtrust van zo'n beetje onze hele straat verstoord wordt door bezorgers die om tussen 05:05 en 05:45 meerdere keren door onze buurt scheuren, sommige zelfs over de stoep.
Eén van onze straatbewoners heeft haar abbonement uit pure wanhoop al opgezegd en anderen overwegen het nu gelukkig ook.
Ik ga er nu (wederom) een Melding Verstoring Openbare Ruimte van maken bij de gemeente. Ik heb bezorgers aangesproken, maar zij vinden dat ze er niks aan kunnen doen en weigeren fietsend of lopend te bezorgen. Ik heb het na een week verstoorde nachtrust weer helemaal gehad en eis dat de Persgroep haar verantwoordelijkheid neemt en dit buurtprobleem oplost.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Te late bezorging krant pzc</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/te-late-bezorging-krant-pzc/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/te-late-bezorging-krant-pzc/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 10 Aug 2019 09:18:41 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/te-late-bezorging-krant-pzc</guid>
	<description><![CDATA[<p>Door de week is de krant tussen 7.45 en 8.30 binnen en op zaterdag tussen 9.15 en 10.15</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen krant ontvangen (PZC)</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-ontvangen-pzc/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-ontvangen-pzc/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 28 Jul 2019 21:46:46 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-ontvangen-pzc</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb al twee zaterdagen geen krant ontvangen, ik betaal er wel voor.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onbeschoft behandelt worden na 20 jaar trouwe dienst.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/onbeschoft-behandelt-worden-na-20-jaar-trouwe-dienst/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/onbeschoft-behandelt-worden-na-20-jaar-trouwe-dienst/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 19 Jul 2019 10:14:45 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/onbeschoft-behandelt-worden-na-20-jaar-trouwe-dienst</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vanaf ongeveer 1997 ben ik gaan kranten rijden voor de Persgroep de laatste 7 jaren ben ik regiodistribiteur geweest en op een afschuwelijke manier aan de kant gezet door de huidige regiomanager van de persgroep. 
Nog geen dankjewel een aardigheidje helemaal niets. 
Dat na ruim 20 jaar om 02:30 dagelijks uit je bed te stappen. 
Zo’n grote organisatie dan moet jij je wel schamen dat je zo met jou mensen om gaat. 

Dat er gereorganiseerd moet worden en bezuinigd dat vind ik prima en snap ik maar ga toch wel met een beetje respect met je mensen om. 

Mvg
Erik</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bezorging van mijn kranten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bezorging-van-mijn-kranten/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bezorging-van-mijn-kranten/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 11 May 2019 05:59:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bezorging-van-mijn-kranten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik ben al sinds jaar en dag geabonneerd op 3 ochtendkranten, AD, Volkskrant en NRC Next.
De bezorging hiervan is de laatste tijd erbarmelijk.
Ik ontvang zelden alledrie de kranten en soms zelfs maar 1 (andere) krant.
Ik overweeg nu zelfs mijn abonnementen op te zeggen, omdat ik hierdoor aanzienlijke financiële schade ondervind.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Cadeau bij abonnement niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/cadeau-bij-abonnement-niet-geleverd/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/cadeau-bij-abonnement-niet-geleverd/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 30 Apr 2019 11:27:08 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/cadeau-bij-abonnement-niet-geleverd</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik ben 6 weken geleden een abonnement met cadeau  (boeken collectie ) bij Volkskrant aangesloten. Binnen drie weken zal ik de 5 boeken moeten ontvangen. Na drie keer contact opnemen met Klantenservice heb ik één boek gekregen. Dat is toch belachelijk. Ik vind het zeer vervelend dat de Volkskrant de beloftes niet nakomt.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen krant bezorgt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-bezorgt-9/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-bezorgt-9/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 17 Mar 2019 16:14:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-bezorgt-9</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb eind augustus en pas zaterdag 16 maart weer de krant gekregen.
Maar in die tussentijdse periode niet maar ik betaal wel iedere keer € 15,17 en een keer € 15,63.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen krant</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-371/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-371/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 20 Feb 2019 11:35:35 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-krant-371</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij ontvangen al geruime tijd de diverse weekbladen huis aan huis niet, zoals Deventer Post en de Stedendriehoek. Deze klacht is al vorige week ook al gemeld en de week er voor telefonisch doorgegeven. Alles zonder resultaat.
Wij wonen in een rijtjes huis in de binnenstad en begrijpen niet waarom wij worden overgeslagen.
Graag aktie</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen betaling ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-betaling-ontvangen-9/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-betaling-ontvangen-9/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 16 Oct 2018 13:44:43 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-betaling-ontvangen-9</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mijn man heeft twee maanden voor de Persgroep gewerkt via de distribiteur genaamd Dhr Stroosnijder en geen betaling ontvangen en achteraf blijkt ondanks alle geleverde papieren inclusief de contract dat Dhr Stroosnijder mijn man NIET eens heeft ingeschreven dus lekker al het geld gevangen heeft van de persgroep maar niets uitbetaald heeft!! Belachelijk dat de Persgroep dit soort mensen in dienst neemt en ze zelfs geld toevertrouwd! Ik heb alle bewijsstukken dat mijn man daadwerkelijk heeft gewerkt dus kom maar op Persgroep doe eens moeite!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet uitbetalen van werk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/niet-uitbetalen-van-werk/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/niet-uitbetalen-van-werk/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 16 Sep 2018 20:48:27 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/niet-uitbetalen-van-werk</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste mensen ik heb in depo azewijn 4 dagen gewerkt.voor bein van dijk.
ik zou 35 per dag krijgen ik heb niets gekregen.
Heb 200 km gereden en heb op de laatste dag zelfs de hulp van een vriend ingeroepen.
Omdat ik erg veel pijn kreeg in mijn rug moest ik stoppen met de krant rond brengen en heb bein hiervan op de hoogte gestelt.
Hij was teleurgesteld en daarom heeft hij mij niets betaald en wil dit ook niet doen .</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Ongevraag Bezorging via post</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/ongevraag-bezorging-via-post/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/ongevraag-bezorging-via-post/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 24 Aug 2018 11:46:53 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/ongevraag-bezorging-via-post</guid>
	<description><![CDATA[<p>Goedendag ,
Ik krijg ongevraagd elke week de Bossche Omroep per post  toegestuurd ,hier heb ik niet om gevraag en stel ik ook niet meer op prijs  !</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Werkzaamheden zijn gestopt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/werkzaamheden-zijn-gestopt/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/werkzaamheden-zijn-gestopt/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 18 Jul 2018 07:10:39 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/werkzaamheden-zijn-gestopt</guid>
	<description><![CDATA[<p>19330854 H.R van Schaik

Ik was altijd trouw aan m'n werkzaamheden .
De werkzaamheden bevinden zich altijd op 
wijnkelder 7-9. In Beek en Donk
Maar tot op heden kunnen m'n werkzaamheden niet doorgaan.
En ik had begrepen dat m'n werkzaamheden zijn gestopt, vanwege alle bedreigingen die er op me af komen.
Kan ik het werk niet voortzetten, ik ben er ziek van geworden.
Duidelijke beeld en klanktaal worden daar maar getolereerd.
En de Assistent speelt de baas over alle collega's.
Schelden. seksisme, racisme op de werkvloer wordt maar getolereerd door Harco de baas.

Dit is een klacht van Helena</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bedreiging met de dood.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bedreiging-met-de-dood-2/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bedreiging-met-de-dood-2/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 17 Jul 2018 14:07:12 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bedreiging-met-de-dood-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Er staat vandaag baas door personeel bedreigd..

Brandweer Amsterdam.

Gaat over commandant  Leen schaap

Maar ik wil doorgeven dat dit niet zo door kan gaan.

Dat staat in de ED.

Op zich over het bedrijf zelf daar wordt getolereerd seksisme en racisme en geweld getolereerd .
En dat er veel wordt gescholden.
Het schelden is heel erg vervelend.
En dat heb ik meegemaakt.
Ik voel me in een hoek gedreven.
Ik kan niet tussen negatieve mensen werken.

En omdat Harco op 7-7-2018 de baas een feestje heeft georganiseerd.
En ik voelde de dagen er al voor niet goed.
Dus ik heb besloten om niet naar het feestje te gaan .
En dus me maat waar ik bij in woon, wordt ook bedreigd met de dood.
En ik wordt ook bedreigd met de dood.
Het is jammer maar m'n maat heeft het niet in de gaten.
Dat het niet goed gaat op m'n werk.


Maar ik denk dat die collega's de baas hebben bedreigd.

Maar ik voelde me een dag van te voren niet goed.

Maar ik voel me niet zo veilig op het werk.
En m'n beslissing is gewoon om te stoppen met het werk.

Dit gaat me te ver .

Het gaat over Helmie  de assistente en Harco de baas.

En als de baas bedreigd wordt is niet goed, om wat voor een reden dan ook.

Mijn besluit is te stoppen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bedreiging met de dood</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bedreiging-met-de-dood/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bedreiging-met-de-dood/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 16 Jul 2018 11:16:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/bedreiging-met-de-dood</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wil doorgeven dat vandaag om wat voor reden dan ook, dat de kranten te laat waren.
Ik ben werkzaam in Beek en Donk.
En ik doe wijk 3a en 3b.
In het begin had ik het naar m'n zin om het te doen.
Maar  Helmie de Assistente van Harco de baas speelt de baas over me.
Maar Harco m'n baas heeft een oogje op me en ziet me wel zitten.
En heeft me al aangeboden om daar in te wonen en te trouwen.
Maar dat zie ik niet zitten.
En wil van wijk 3b af. En wijk 3a wil ik nog wel doen.

Maar het gedrag van m'n collega's tolereert ik niet.
Voel me bedreigd en aangevallen, omdat er in de Volkskrant stond een groentje moet
pijn lijden.
En of er voodoo op me is uitgeoefend, dat weet ik wel zeker.
Omdat er op Facebook een bol stond met lucifer stokjes, en werd aangestoken.
En de pijn heb ik gevoeld, en omdat ik als een groentje wordt gezien.
En dat vindt ik niet leuk.
En daar wil ik een melding van maken.
Terwijl ik 6 dagen in de week netjes m'n werk doet.
Wordt niet gewaardeerd.
Wil graag wijk 7 terug en omdat ik die wijk al eerder heb gedaan bij het Gemerts Nieuwsblad.

De kranten worden geleverd op wijnkelder 7-9 in Beek en Donk.

Hoop dat er snel een oplossing komt.

Met vriendelijke groet,

Helena van Schaik</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Ik werk al 2 maanden als krantenbezorger en heb mijn loon niet gekregen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/ik-werk-al-2-maanden-als-krantenbezorger-en-heb-mijn-loon-niet-gekregen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/ik-werk-al-2-maanden-als-krantenbezorger-en-heb-mijn-loon-niet-gekregen/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 06 Jun 2018 08:14:37 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/ik-werk-al-2-maanden-als-krantenbezorger-en-heb-mijn-loon-niet-gekregen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik werk al bijna 2 maanden als kranten bezorger in Hellendoorn en heb geen enkele keer mijn loon gekregen wat ik heel raar vind. er wordt mij elke keer gezecht dat het komt omdat de pers niet mijn goeie gegegvens heeft of omdat ik officeel geen eigen wijk heb en sta ingeschreven als nieuwe bezorger en zo zijn er wel 20 andere smoesjes. kortom het zijn allemaal smoesjes om mij niet te betalen en zo kan het niet meer doorgaan ben er wel een beetje klaar mee als hier niks mee wordt gedaan ga ik jurdishe stappen nemen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>GEEN LEVERING</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-levering-1030/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-levering-1030/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 01 Jun 2018 18:55:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator>0895293</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/geen-levering-1030</guid>
	<description><![CDATA[<p>al weken krijg ik geen krant in de bus de stem van Dordt, al weken geef ik dit door op hun site. er wordt gevraagd om je persoonsgegevens om terug te koppelen! Verrassing, elke week stuur ik een klacht NOOIT WORDT ER TERUGGEKOPPELD. Blijkbaar is het niet serieus dat zij potentiele klanten bereiken die geinteresseerd zijn in de advertenties waarvoor goud wordt betaald. Zelfs geen simpel mailtje wordt er aan gespendeerd. Is dit te moeilijk of is alles maar een farce?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Levering pakket 6 bestelde stripboeken (Suske en Wiske) blijft uit</title>
	<link>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/levering-pakket-6-bestelde-stripboeken-suske-en-wiske-blijft-uit/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/levering-pakket-6-bestelde-stripboeken-suske-en-wiske-blijft-uit/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 03 Oct 2016 14:08:18 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/de-persgroep-nederland/klacht/levering-pakket-6-bestelde-stripboeken-suske-en-wiske-blijft-uit</guid>
	<description><![CDATA[<p>Aparte collectie van 6 boeken - geschreven door bekende Nederlanders - uitgebracht door dagblad AD (BrabantsDagblad-editie) voor de prijs van € 39,95 . Pakket kan in één keer worden geleverd, binnen 5 dagen na betaling, zodat je niet hoeft te wachten op de losse verkoop via de boekhandel (.. is bovendien een paar euro goedkoper en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht)....MOOI... maar er wordt ook niet geleverd.. reden:

"Er is enige vertraging opgetreden bij het uitleveren van deze unieke collectie Suske en Wiske.
Deze week zullen de bestellingen worden geleverd bij alle klanten".
Week later: "Zoals mijn collega al heeft aangegeven is er enige vertraging ontstaan door verandering van vervoerder van onze produkten. De boekjes moeten nog verpakt worden als geheel en worden begin volgende week naar de klanten verzonden".
Donderdag 29-09: .. begin vd volgende week voorbij.. nog steeds geen levering (bestelling betaald op 05-09).. boekje 4 inmiddels al los in de winkels verkrijgbaar... lol van het snel ontvangen van het pakket is er van af... en ik heb nog steeds niets !!</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
