Klacht: De pb heeft niet aangebeld

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gea belt.pb heeft niet aangebeld .de bel werk goed.
Ik heb in mij brieven bus bericht gezin dat de pb heeft mijn pakje bij de Buuren afgegeven. Wij waaren hele dag thuis . 3STTLS008094923

Laat ik aan de PostNL

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 juli 2017 om 14:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Danielyan,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket bij buren is afgeleverd terwijl u zelf gewoon thuis was. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Uw klacht hebt ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij/zij zal dit verder oppakken en de bezorger binnen twee werkdagen aanspreken. De leidinggevende handelt dit verder ook af en zal indien nodig passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Monako