Klacht: De pb heeft niet aangebeld

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gea belt.pb heeft niet aangebeld .de bel werk goed.
Ik heb in mij brieven bus bericht gezin dat de pb heeft mijn pakje bij de Buuren afgegeven. Wij waaren hele dag thuis . 3STTLS008094923

Gewenste Oplossing:

Laat ik aan de PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juli 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Danielyan,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket bij buren is afgeleverd terwijl u zelf gewoon thuis was. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Uw klacht hebt ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij/zij zal dit verder oppakken en de bezorger binnen twee werkdagen aanspreken. De leidinggevende handelt dit verder ook af en zal indien nodig passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Monako