Klacht: DE ONTVANGER IS GESLOTEN, BEZORGDATUM IS GEWIJZIGD

op 30 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

snap niet wie mijn vorige klacht op opgelost heeft kunnen zetten terwijl het niet opgelost was! moet ik nu een klacht indienen over klacht.nl?

ben al 2 dagen verder en DHL blijf na hun zogenoemde oplossing doorgaan met het niet leveren van mijn pakketje.
hieronder de originele klacht

vrijdag meerdere pakketjes besteld en zou op zaterdag geleverd worden, snap dat het druk kan zijn in deze tijd. maar dat DHL moet liegen dat ik niet thuis zou zijn gaat mij te ver. was zaterdag gewoon thuis en zou vandaag (maandag) het pakketje dan alsnog bezorgd krijgen. maar helaas was weer de hele dag thuis en toch durven ze toch te beweren dat ik niet thuis zou zijn. nu komt het mooie, wacht nog steeds op het pakketje terwijl ik vandaag een ander pakketje wel geleverd gekregen heb….. van DHL!
Zou fijn zijn dat ze eens stoppen met de ontvanger te beliegen en hun zaken op orde brengen

Failliet gaan en het werk overlaten aan bezorgers die het werk wel aan kunnen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag met u mee wat er exact aan de hand is hier, gezien u aangeeft nog steeds niets te hebben ontvangen. Kunt u mij de track en trace codes sturen van de pakketten waarbij het mis is gegaan en waar u nu nog op wacht?Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht HatserFlats

4 maanden geleden - hallo, 3SBCS00679396 is de tt die ik heb gekregen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 mei 2020 om 12:15 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Gelukkig is het pakket gisteren uiteindelijk afgeleverd. Mijn oprechte excuses voor de vertraging en de verwarring ontstaan door verkeerd afgegeven scans. Gisteren was namelijk de eerste keer dat de bezorger daadwerkelijk bij uw huis kon aanbieden. De keren hiervoor moest de levering helaas verschoven worden.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door HatserFlats