Klacht: De ontvanger is gesloten, bezorgdatum is gewijzigd

op 26 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag meerdere pakketjes besteld en zou op zaterdag geleverd worden, snap dat het druk kan zijn in deze tijd. maar dat DHL moet liegen dat ik niet thuis zou zijn gaat mij te ver. was zaterdag gewoon thuis en zou vandaag (maandag) het pakketje dan alsnog bezorgd krijgen. maar helaas was weer de hele dag thuis en toch durven ze toch te beweren dat ik niet thuis zou zijn. nu komt het mooie, wacht nog steeds op het pakketje terwijl ik vandaag een ander pakketje wel geleverd gekregen heb….. van DHL!
Zou fijn zijn dat ze eens stoppen met de ontvanger te beliegen en hun zaken op orde brengen

Gewenste Oplossing:

als ze stoppen met liegen. en misschien eens 1 bezorger in een keer alle pakketje voor het zelfde adres mee geven, zal een stuk sneller werken en ook nog eens tijd kunnen besparen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2020 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Balen van de vertraging inderdaad. Mijn excuses ook voor de verwarring wat betreft de scans. Uw pakket kon namelijk nog niet in bezorging gaan vanwege een vertraging met het sorteren. Moet dus een foute melding in het systeem zijn geweest.Gelukkig zie ik dat het pakket nu klaar is om met de bezorger mee te gaan vanavond!

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 28 mei 2020 om 19:33 geantwoord

weer een dag later en weer hetzelfde verhaal, dus pakketje is nog steeds niet geleverd. snap niet dat dit zomaar kan! DHL is dus een bedrijf waar ik niet snel iets mee zelf zal versturen. snap ook niet welke simp deze klacht als opgelost heeft bestempeld terwijl ik nog steeds zit te wachten op een oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door HatserFlats