Klacht: de misleiding van belvoordeel

op 08 augustus 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

Belvoordeel benadert ondernemers. Sluit contracten met ze af. In ons geval met een opzegtermijn van 3 maanden. Om vervolgens bij contractopzegging te melden dat wij als ondernemers een contract hebben van 2 jaar. Verwijzend naar een mail van hen met een enorme hoop blah blah. Los van de feitelijke onjuistheid van hun bewering (ondernemers zitten middels hun email namelijk niet vast aan een 2-jarig contract) is het met name hun manier van zaken doen en agressieve benadering wat mij als ondernemer enorm stoort. Ik heb op een dag wel andere dingen te doen dan onnozele gesprekken met hen te moeten voeren. Want ze bellen meerdere malen om aan mij ‘uit te leggen’ dat we toch echt aan een 2 jarig contract vastzitten. Complete nonsens. Maar enfin, als ondernemer ben je een hoop tijd kwijt met dit soort praktijken. Dus dit moet aangepakt worden. Advies: maak ook melding bij de ACM en MKB Nederland.

niet

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 10 augustus 2016 om 11:07 geantwoord

Geachte heer Gommans,

Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over Belvoordeel Nederland. Uiteraard zou ik uw kwestie graag willen bespreken en hoop ik samen tot een goede oplossing te komen. Echter heeft u aangegeven geen berichten of telefoontjes van ons te willen ontvangen. Ik wil u vriendelijk verzoeken dit te heroverwegen en neem graag telefonisch contact met u op.

Vriendelijke groet,
Team Webcare Belvoordeel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door gommanss