Klacht: De meenselijke gezicht van GGN

op 30 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn probleem was naar mijn tevredenheid vandag 29 september 2016, opgelost.

Gewenste Oplossing:

Mij 'probleem' is naar mijn tevredenheid opgelost door GGN.

Ik zie dat GGN heeft ook een hart en proberen mee te denken, en hebben een menselijke begrijp voor het probleem, als je, het probleem uileegt.

Sommige mensen zeggen dat GGN is als een PITBULL, dat hij laat jou nooit loos.

Maar dat is NIET WAAR.

Dat heb ik zelf kunnen merken, en ik ben heel dankbaar aan de medewerkers en direktie van GGN, dat zij hebben een luisterende oor naar mijn financieele problemen..

Ik raad alle mensen, gewon leg jou probleem uit, en samen met GGN naar een passende oplissing te komen.

Veel dank GGN! TOP!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 30 september 2016 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw,

Allereerst zijn wij blij te lezen dat er met u een oplossing is gezocht en dat u naar tevredenheid bent geholpen door ons kantoor.
Tevens vinden wij het leuk om te lezen dat u onze hulp als positief heeft ervaren.

Wij wensen u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Sergiu Feldman