Klacht: De leugenaars van DHL doen niet aan klachtenafhandelingm

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de 2de keer liegt DHL weer over zogenaamde leveringen en oplossingen noem maar op. Jammer dat drogisterij.net met zo een onbetrouwbare partij als DHL werkt.

Beste liegende misleidende DHL,

Dat jullie in het verleden een paar keer per ongeluk op tijd hebben geleverd geeft jullie geen recht om nu mijn pakket achter te houden en hierover te liegen. LEVER MIJN PAKKET!

Wil je aub mijn n.a.w. gegevens per direct verwijderen. Na deze zending (als jullie ooit stoppen met liegen en alsnog leveren) wil ik op geen enkel manier contact met DHL. Ook wil ik dat DHL al mijn gegevens zoals n.a.w. en leverhistorie verwijdert. DHL is verplicht deze gegevens te wissen nadat ik dit heb aangegeven. Ook geef ik jullie geen toestemming meer om na vandaag op geen enkel manier contact met mij op te nemen of mijn gegevens in bezit te hebben / houden. Dit soort keihard liegende bedrijven verkopen vaak gegevens door aan derden. Ik wil dat jullie die mogelijkheid niet hebben.

Ook dit bericht word gedeeld met jullie opdrachtgever. Als jullie in eerste instantie maandag gewoon je werk had gedaan en het pakket daadwerkelijk hadden geleverd had ik geen vervolgschade gehad. Nu dagen later liegen jullie over oplossingen die jullie niet hebben geboden. Dit is de laatste maal dat ik bij jullie opdrachtgever heb besteld en ik zal zolang ze met DHL werken voor hun concurrent kiezen. Dit heb ik ze ook doorgegeven.

Al mijn gegevens wissen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 13:43 geantwoord

Goedendag,

Wat vervelend om te horen dat dit zo is gelopen! Een verzoek als dit komt niet vaak, dus ik durf niet goed te zeggen hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Ik ga dit intern uitzetten binnen onze organisatie, zodat we aan je verzoek kunnen voldoen. Sorry voor het ongemak!

Mike

Heeft op 14 december 2017 om 14:28 geantwoord

Ik wil dat DHL me vanaf nu schriftelijk op de hoogte houdt over het verwijderen van mijn gegevens. DHL is verplicht om dit mij schriftelijk te bevestigen wegens de privacywetgeving. Overigens heb ik volgende bericht verzonden naar uw opdrachtgever. Wees er zeker van dat ik dhl klanten/oodrachtgevers ga kosten. Op deze manier zal ik opdrachtgevers en klanten beschermen van de liegende medewerkers van DHL.

........................................
Ik heb van het weekend een bestelling geplaatst bij u. Dit zou maandag geleverd worden. DHL heeft mij 2x voor niets laten wachten thuis. Ze zijn gewoon niet langs geweest. Op mijn klacht hebben ze ook niet gereageerd. ALS ik had geweten dat jullie met DHL zenden dan had ik wel een andere webwinkel gekozen die net als de rest met postnl werkt. Ik zal dan ook in de toekomst niet meer bestellen bij u omdat u met een onbetrouwbare vervoerder werkt. Er word mij nu gevraagd (door Google) naar een review en hoeveel sterren ik u en de aankoop wil geven. Ik heb sterk de neiging om 1 ster met een slechte (eerlijke) review te plaatsen omdat uw webshop mij beloofd om de volgende dag te leveren en dat het daarna alsnog 3 dagen kost omdat u met een onbetrouwbare partij kiest te werken. Wat vind u er zelf van? Wilt u mij spoedig berichten hierover.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn