Klacht: de klantvriendelijkheid

op 27 oktober 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte meneer / mevrouw,

Wij hebben helaas een klacht over uw personeel in Doetinchem. Wij zijn momenteel ons huis aan het verbouwen. Omdat we overdag werken moeten we alles in de avonduren doen. Zelf wonen wij in een dorp waar dus geen woonwinkels zijn. Dinsdag wilden we dus meteen naar ons werk naar jullie winkel in Doetinchem om snel vloerbedekking voor onze zolder te halen zodat we onze zolder af konden maken en aan de slaapkamers konden beginnen.

Na zon 25 minuten naar jullie winkel gereden te hebben, keken we op onze klok en ja gelukkig het was kwart voor 6 dus we hadden het gered. We liepen meteen naar de vloerbedekking toe wie we wilden hebben en vroegen het personeel om deze vloerbedekking voor ons af te snijden.
Tot onze grote verbazing werden we niet meer geholpen. Met als reden dat het kwart voor 6 was!!

Wij dachten dat jullie tot 6 uur open waren, en verwachten dan ook dat jullie tot 6 uur spullen willen verkopen / geld willen verdienen en jullie klanten vriendelijk behandelen en helpen.
Wij zijn dan ook erg teleurgesteld dat dit niet is gebeurd!

Dan moet je er neer zetten tot 6 uur open maar tot kwart over 5 half 6 wordt u geholpen…(daarna niet meer want dan willen wij naar huis)

wij hebben ook nergens kunnen vinden tot hoe laat je dan wel vloerbedekking kunt laten snijden, er staat alleen een bordje op de deur tot 6 uur open.

Toen zijn we teleurgesteld maar weer naar huis gegaan en hebben we die avond helaas niks meer kunnen doen in ons huis. Jammer zo’n verloren avond aangezien we nog wel even druk zijn.

Wij hopen dan ook de volgende keer beter behandeld te worden.

Groet,
Niels & Anne

Gewenste oplossing

– Korting op de vloerbedekking wie we willen halen.
– en natuurlijk de volgende keer wel vriendelijk worden behandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door anne-frederiek