Klacht: De klant het zo moeilijk mogelijk maken.

op 08 februari 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog geen half jaar geleden banken gekocht. Beide banken beginnen overal te pillen. Ziet er niet uit!
Klacht ingediend bij seats en sofas dit moet online ook zo raar.. dus dat gedaan kreeg een standaard briefje terug dat we de banken moeten aanbieden bij het gekochte filiaal. Met een datum erbij zelfs daar heb je zelf geen eigen zeggen in. Moet je de banken op maandag brengen gaan ze ze op dinsdag beoordelen en op woensdag mag je de banken weer halen. Hoezo ontmoedigingbeleid!
We maken het zo moeilijk mogelijk voor de klant dan denken ze misschien laat maar.. voor mij NOOIT geen bank meer bij seats en sofas weg. Betaal nog liever 300 euro meer bij een ander voor betere service!

Gewenste Oplossing:

Als ik het aankoopbedrag terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Bos, we vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas. Uw melding wordt doorgegeven aan het filiaal van aankoop. Onze medewerkers zullen contact met u opnemen om een geschikte oplossing te vinden voor uw probleem. Met vriendelijke groeten, Leonie Costumer Service_Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 27 april 2018 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bos,

uw melding staat al enige tijd open, ik heb vernomen dat u een nieuwe bank met bijbetaling heeft uitgekozen. Onze medewerkers brengen u op de hoogte zodra uw nieuwe bestelling in het filiaal van aankoop voor u klaarstaat. Wij danken u voor het vertrouwen in Seats and Sofas en wensen u alvast veel zitgenot toe op uw nieuwe bank.
Met vriendelijke groeten,
Mirjam
Costumer Service- Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door Maris.