Klacht: Airco werkt niet goed

Dan Eric op 18 maart 2023 over de Jong Verduurzaamt in de categorie Aannemers

We hebben door de Jong Verduurzaamt allerlei werkzaamheden laten uitvoeren,dakisolatie, spouwmuurisolatie en een Haier airco laten plaatsen. De communivatie verliep vaak moeizaam, maar het meeste is inmiddels(door ingehuurde bedrijven) naar wens uitgevoerd.Alleen de airco is na korte tijd koudemiddel kwijt met alle gevolgen van dien.Hij is na vaak bellen 1x bijgevuld, helaas is dit oplossing van korte duur,hij lekt immers weer weg.Na veel bellen en mailen een afspraak kunnen maken, helass kwam er niemand opdagen. Er word nu totaal niet meer gereageerd op onze pogingen om iets voor elkaar te krijgen. De airco is augustus 2021 geplaats,heeft 20x aangestaan sindsdien ,maar werkt nog steeds niet goed. Vind de gang van zaken schadalig! Ze hebben veel aan ons verdiend maar geven nu niet thuis.

Reparatie van het vermoedelijke lek. Daarna vullen van de airco, zodat hij weer koelt én verwarmd zoals waar ie voor bedoeld is.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Jong Verduurzaamt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Jong Verduurzaamt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Dan Eric

8 maanden geleden - Recent is De Jong Verduurzaamd langsgeweest en hebben de airco eindelijk gemaakt! Dit was de 3e afspraak, maar nu kwamen ze ook echt.De aanhouder wint uiteindelijk ....

Reactie van de melder van de klacht Dan Eric

7 maanden geleden - De airco staat heerlijk te draaien en we zijn blij dat het opgelost lijkt. Even de wat langere termijn afwachten!

Alle klachten die gemeld zijn door Dan Eric