Klacht: de hele dag zitten wachten

op 18 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou een pakje ontvangen van postnl op zaterdag 7 april 2018 tussen 11.45u en 14.15u

Ik heb de gele dag zitten wachten maar geen pakketje. Ik heb hierover ook een klacht ingediend bij Postnl maar daar heb ik verder niets meer van vernomen. Uiteindelijk heb in postnl gebeld en die zeiden dat ik de afzender moest bellen en dat hij een zoekopdracht zou moeten geven aan postnl. dit laatste heb ik niet gedaan. Was mijn pakket zoek dan?

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een financiële compensatie, omdat ik de hele dag thuis heb zitten wachten terwijl er geen pakketjes kwam. terwijl postnl wel zou langskomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte meneer Linschoten, Ik vind het enorm jammer om te lezen dat uw pakketje afgelopen zaterdag niet is bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht: Graag zou ik voor u willen bekijken wat op dit moment de status van uw pakket is, maar om dit te kunnen doen ontvang ik graag de barcode. Zou u ons deze toe kunnen sturen? Helaas kunnen we u geen compensatie aanbieden voor een vertraagd pakket. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Marco Linschoten

5 maanden geleden - Niet afgelopen zaterdag het is al langer geleden hoor. 7 april En uiteindelijk heb ik het pakje wel ontvangen. Het gaat meer om het feit dat jullie zouden langskomen, ik blijf daar speciaal voor thuis, en dat jullie dan zonder tegenbericht niet komen. De hele dag zotten wachten op niets. Dat neem ik jullie erg kwalijk. Er kan altijd iets tussen komen. Ik had dan op z’n minst een belletje verwacht zo van we zouden vandaag komen maar om die en die reden gaat dat niet lukken. Graag komen we op een andere keer. Maar nee dat is niet gebeurt Dus mijn klacht blijft staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2018 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Linschoten,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij om te lezen dat u uw pakket inmiddels heeft ontvangen. PostNL verwerkt dagelijks miljoenen pakketten. Het is dan niet mogelijk om geadresseerden telefonisch te benaderen over een eventuele vertraging. De huidige status van het pakket is altijd te volgen via onze website of app.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 11:09 geantwoord

Ik heb wel een hele dag voor niets zitten te wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Linschoten