Klacht: DE FIRMA LIST EN BEDROG

op 07 oktober 2011 over Passport Hotel Group in de categorie Hotel Card

iK HEB EEN VRIJBLIJVEND PAKKET OPGESTUURD GEKREGEN WAARMEE IK GRATIS OP VAKANTIE KAN IN HEEL EUROPA.
NA HET ONTVANGEN HEB IK BINNEN 2 DAGEN ALLES RETOURGESTUURD NAAR HOTEL-GROUP TAV LEDENADMINISTRATIE POSTBUS 77 3970AB
DRIEBERGEN RIJSENBURG. VERVOLGENS HEB IK DAGELIJKS GEBELD OM TE VRAGEN OF MIJN PAKKET WAS ONTVANGEN. NA MEER DAN 2 WEKEN HEBBEN ZE EINDELIJK MIJN PAKKETONTVANGEN (ERG VREEMD ANDERE POST WORDT IN DIE TIJD MISCHIEN WEL 2 KEER DE WERELD ROND GESTUURD) HET IS IN BEHANDELING EN ER ZOU NIKS WORDEN AFGESCHREVEN WORD MIJN BELOOFT.VERVOLGENS KOM IK ER VANDAAG DUS ACHTER IN EEN WINKEL NOTABENE DAT IK INEENS GEEN SALDO HEB OP MIJN BETAALREKENING.(7-10-2011) TERWIJL ER GISTER NOG 155 EURO OPSTOND.(6-10-2011). DIT IS ONACCEPTABEL GEDRAG. HIERVOOR GA IK ZE DAN OOK AANKLAGEN DIT HOEF IK NIET TE PIKKEN. IK RAADT IEDEREEN AAN ALS JE BENADERT WORD GA ER NIET OP IN HET KOST JE EEN KLEINE 155 EURO TERWIJL ER OVER 75 EURO GEPRAAT WORD RA RA HOE KAN DIT?

IK ZOU HET ERG OPPRIJS STELLEN ALS IK MIJN GELD TERUG KRIJG EN EEN WELGEMEEND EXCUUS VAN DE HOTEL GROUP. EEN GRATIS OVERNACHTING ZOU NIET MISPLAATST ZIJN. HET IS EIGENLIJK WEL EEN HELE MOOIE TEGEMOEDKOMING. AANGEZIEN DAT VOOR DE HOTELGROUP GEEN PROBLEEM MOET ZIJN. MAAR VOORALSNOG MET MIJN GELD TERUG BEN IK OOK AL DIK TEVREDEN. IK HOOP DAT ZE DE EER AAN HUN ZELF HOUDEN EN DIT OPLOSSEN. HEEFT IEMAND MISCHIEN HUN WEBSITE VOOR MIJ IK KAN HEM NIET VINDEN NAMELIJK?

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Passport Hotel Group in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Passport Hotel Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ROBERT MORREN