Klacht: de dubbelen 2 wekengids

op 24 juli 2016 over Avrobode in de categorie Magazines

wat ingevuld is wat op de televisie komt is niet juist want er komt altijd wat ander .

1 week gids

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Avrobode

Heeft op 02 november 2016 om 17:03 geantwoord

Via de website klacht.nl krijgen we de melding dat uw bericht nog in behandeling staat. We zien in onze administratie dat er op 25 juli een klacht richting de gidsredactie is gegaan betreft uw opmerking over de tweewekelijkse gids.
Helaas kunnen we niet terugvinden of er ook daadwerkelijk contact (telefonisch) is geweest over uw bevindingen. Als dit niet het geval bieden wij onze excuses hiervoor aan. We hebben vandaag geprobeerd u telefonisch te bereiken. U was helaas niet te bereiken.

Het tweewekelijkse nummer wordt in de zomerperiode verzonden. Uit onderzoek is gebleken dat de abonnees dit op prijs stelden. Er wordt toch minder televisie gekeken, dus zij gaven aan een dubbel nummer geen probleem te vinden. Uw reactie hierin is doorgegeven aan de redactie.

We gaan ervan uit dat onze uitleg u meer duidelijkheid heeft gegeven en mocht u nog vragen hebben, vernemen wij deze graag.

Karin te Kloese
Klant Contact Centrum Avrobode

Alle klachten die gemeld zijn door mmjongen