Klacht: De dag van bezorging.

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

J.l donderdag een campingtafel bij bol.com besteld, juist omdat erbij stond vandaag besteld zaterdag geleverd.
Wij kregen zaterdag veel mensen te eten dus makkelijk een tafel erbij.
Zaterdag gekeken hoe laat hij zou worden bezorgt, tot onze verbazing vrijdagochtend op gehaald maandag leveren.
Bol.com gebeld daar werd gezegd klacht indienen bij DHL het is hun schuld.

Excuus van DHL we kunnen het toch niet meer terug draaien.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dit is natuurlijk erg vervleend. Wil graag voor u kijken wat er is fout gegaan. Op uw adres vind ik geen zending van bol.com. Heeft u misschien een traceernummer? Hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht tinus.els

2 maanden geleden - HANOO via bol.com heeft het geleverd en heeft hun excuus aangeboden dat het bij jullie als DHL is fout gegaan. In onze mail met de klacht stond ook al dat het bij HANOO vandaan kwam, besteld via bol.com

Reactie van de melder van de klacht tinus.els

2 maanden geleden - Het traceernummer is jvgl059736800039989

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:09 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor de traceercode. Wij hebben deze zending op zaterdag 10-2 van de verzender ontvangen. Helaas is het dan niet mogelijk om het pakket dezelfde dag bij u aan te bieden. Vandaar dat u het pakket op 12-2 alsnog ontvangen heeft.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 februari 2018 om 14:31 geantwoord

HANOO zegt dat het vrijdags is opgehaald, dus wie liegt er van jullie.
Nogmaals als wij donderdags iets bestellen wat wij zaterdags nodig hebben, en op Bol.com staat zaterdags leveren, dan moeten jullie zaterdags leveren.
Dus wie van jullie komt zijn afspraak niet na, in plaats van elkaar de schuld geven zou ik het maar eens uitzoeken hoe jullie afspraken kloppend kunnen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door tinus.els