Klacht: de chaffeur is langsgeweest

op 17 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De chaffeur is langs geweest en ik was niet thuis.
vervolgens heeft hij een briefje in de bus gedaan met erop . dat ik het pakket op kan halen bij een bezorgpunt. ben er drie keer langs geweest maar geen pakket. Op het briefje staat een halve track en trace code ingevuld. Dus kan nergens checken waar het pakket is.

Tot mijn verbazing heeft de persoon die het pakket had verstuurd het pakket terug gehad. heeft boete moeten betalen en weer opnieuw 6.50 bezorging. hoe dan? Hoe gaan we dit oplossen?
ik moet deze persoon nu 2x bezorging betalen en de boete omdat jullie je werk niet goed doen.

Op het briefje staat een code P0039675726R. Track en trace code heb ik alleen de laatste 6 cijfers 350362.

mvg. Jeanette van Duijn email: [email protected]

als ik 8,50 retour kan krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag,Ik kijk dit graag voor u na, echter op de meegestuurde gegevens kan ik helaas niet veel achterhalen. Heeft u geen zendingsnummer beginnende met JVLG, JJD of 3S?Met vriendelijke groet,Mike

DHL

Heeft op 17 juli 2019 om 11:23 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Van Duijn,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u uw vraag ook per e-mail aan ons heeft gesteld. Deze e-mail is zojuist beantwoord. Ik vertrouw er dan ook op dat wij dit via de mail verder kunnen afhandelen en sluit de klacht op deze plaats af.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard op de e-mail reageren.

Harald
Webcare DHL Parcel