Klacht: de bezorger van de parkettdienst is brutaal tegen mensen

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Van Emmerik, Erg spijtig te vernemen dat u zo ontevreden bent over uw bezorger. Ik begrijp uit uw bericht dat de bezorger erg brutaal is en de zending niet bij u aan de deur aanbiedt, maar gelijk in de brievenbus doet. Namens PostNl wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Ik wil graag de situatie voor u bekijken en zo nodig een melding aanmaken. Hiervoor heb ik wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven of dit van toepassing was bij 1 zending of ging het mis bij meerdere pakketten? Kunt u tevens de 3S code(s) meesturen? Dan kan ik u verder informeren. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht 97454485

5 maanden geleden - het gaat er om dat hij altijd wel wat heeft of het parket is te zwaar of hij belt niet aan .ter wel we gewoon thuis zijn. en dan moeten we een andere brieven bus kopen van hem. en deze is prima. want meneer heeft geen zin om te lopen naar de deur als je hem al ziet lopen word je al moe.ik snap niet waarom hij dit werk doet. ik heb dit nog nooit meegemaakt. en het punt is als de zak waar het in zit kapot gaat kan ik het niet terug sturen. misschien is een goed gesprek met deze jongen niet verkeert. hij heeft gewoon te veel praatjes en weet alles beter dan jij. en wil graag de baas over een ander zijn.

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Emmerik, Dank u wel voor uw reactie, graag reageer ik op u. Zou u mij kunnen voorzien met de track en trace code van de zending die de bezorger heeft afgeleverd? Met deze code kan ik achterhalen om welke bezorger het gaat, zodat hij hierop aangesproken kan worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht 97454485

5 maanden geleden - hoe moeilijk kan het zijn we hebben iedere keer de zelfde bezorger hij is vandaag ook geweest en ik heb geen track en trace code mischien is het handig om er iets aan te doen zoals we nu bezig zijn gaat niet helpen. jullie hebben toch een planning dan weet je toch wie waar bezorgt. ik noem dit een lakse houding en er om heen draaien. ik dien niet gauw een klacht in. ga gewoon met die jongen in gesprek. we hebben altijd een goeie bezorger gehad maar jullie waren zo leuk om hem te ontslaan dat was een keurige jongen en netjes ook vriendelijk en geen praatjes dat krijg je als het goedkoop moet zijn die jongens moeten zo min mogelijk kosten. echt zonden. vriendelijke groet a van emmerik

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Emmerik, Hartelijk dank voor uw reactie. Om uw klacht door te kunnen geven heb ik wel de track&trace code nodig van een recent afgeleverd pakket. Deze code kunt u vinden op de verpakking van het pakket zelf of opvragen bij de afzender, zo’n code begint normaal gesproken met 3S. Of gaat het wellicht niet om een pakketbezorger maar om een postbezorger? Kunt u in dat geval aangeven van welke afzender het poststuk/pakje van 30 januari afkomstig was en of er PostNL Port Betaald en/of een streepjescode op de zending staat? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw van Emmerik, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht 97454485

5 maanden geleden - jullie lezen mijn berichten niet goed ik heb geen track en trace codes meer dus gewoon kijken naar de planning dan weet je wie hier ons pakket afleverd het is iedere week de zelfde groet a van emmerik in de pothuizerweg schalkwijk jullie doen niets met klachten!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Emmerik,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan echter zonder barcode geen klacht doorgeven. Ik hoop uiteraard dat het niet meer zal gebeuren, maar mocht het toch weer mis gaan dan verneem ik dit graag van u en ik wil u vragen om dan direct de barcode mee te sturen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 97454485