Klacht: De bezorger kan mijn adres niet vinden

op 16 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De waarschijnlijk nieuwe bezorger van DHL kan mijn adres, Hengelose straat 98-1, Enschede niet vinden en heeft ondertussen al 4 pakketjes retour afzender gestuurd. DHL verwijst naar de afzender en de afzender wijst naar DHL. Het probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat het bordje met de nummers 98-1 tot 98-8 aan de straat geplaatst is bij de ingang die 10 meter voor het adres Hengelose straat 98 ligt. En de bezorger is te lui of te dom om even terug te kijken. Voorheen was het bezorgen door DHL nooit een probleem.

Wanneer mijn bestelde pakjes weer bij mij bezorgd worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Ik kijk graag mee naar uw adres. Ik kom helaas geen zendingen, zou u ons de traceernummers kunnen geven van de zendingen die niet bij u bezorgd zijn, dan kijk ik of ik u hiermee verder kan helpen.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Wendy DHL parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Mir13

4 maanden geleden - 3 SHM00002726791 9.5.2020 opmerking bezorging verhinderd 3 SHM00002780720 14.5.2020 opmerking adresgegevens onjuist 3 SHM00002778876 15.5.2020 opmerking adresgegevens onjuistWaarbij opgemerkt mag worden dat...91 en ...76 dezelfde inhoud heeft, omdat 91 niet ontvangen is en opnieuw besteld is.En voor de tweede keer nogmaals niet ontvangen is.Begrijp er niks van omdat DHL hier voorheen altijd correct afgeleverd heeft.

Reactie van de melder van de klacht Mir13

4 maanden geleden - Adresgegevens zijn correct. Ben al jaren klant van HM met dezelfde adresgegevens.

DHL

Heeft op 16 mei 2020 om 11:06 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Uit mijn gegevens blijkt dat bij alle zendingen het verkeerde huisnummer is ingevoerd (1), waardoor het juiste adres niet gevonden kan worden. U kunt het beste even contact opnemen met de afzender hierover.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 16 mei 2020 om 11:56 geantwoord

Het adres is niet veranderd, er staat ook geen 1 maar 98 toevoeging 1.
Samen met HM hebben wij dit gecontroleerd.

Zo is het al jaren. Nooit geen problemen, maar nu opeens wel.

Het is wel vreemd dat bestelling 3SJCWZ000414670 wel ontvangen is, in de brievenbus dat wel en dat dit pakket als onderweg nog staat genoteerd. ???????

Ik denk dat U eens bij uw chauffeurs moet informeren wat ze aan het doen zijn.
In ieder geval geen pakketjes bezorgen.

Gaarne een oplossing voor dit probleem. Heb nu al honderden euro betaald en geen goederen ontvangen en nog steeds mijn geld niet retour. Dat neemt elke bestelling 14 dagen in beslag alleen om dat er door U niet correct geleverd word.

Alle klachten die gemeld zijn door Mir13