Klacht: de bezorger

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Waarom bezorgt de vaste bezorger mijn pakketjes nooit? Ik laat ze naar ons huisadres opsturen maar ik krijg steevast een mail dat we niet thuis waren en dat ik het bij een afhaalpunt op kan halen. DHL bezorgd hier alleen goed als er een ZZPer aan het werk is. Ik had iets bij Bol.com besteld en meestal versturen die per Post.nl en dat gaat altijd goed maar deze keer hadden ze het uitbesteed aan DHL. Jammer dat ik dat niet wist.

Als er een ZZPer werkt dan komt alles wel gewoon. We wonen op een eiland en alle bezorgers weten dat ze het pakketje bij de pontbaas af mogen geven. Dus een teken dat het wel goed kan....

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht.Vervelend om te vernemen dat de vaste bezorger het pakket niet aflevert. Zou u ons wat voorbeelden willen sturen van track en trace codes waarbij dit is gebeurd? Dan kan ik nagaan om welke bezorger het gaat zodat ik een klacht kan uitzetten naar de Cityhub in jouw regio. Mijn excuses voor het ongemak hiervan.Met vriendelijke groet,Eveline DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Marietjefrederika

4 maanden geleden - Goede morgen. Bedankt voor de snelle reactie. Dit stond op de mail: nummer.:JVGL0613790500019647 . Groeten: Ria de Boer-Veenhof.

Reactie van de melder van de klacht Marietjefrederika

4 maanden geleden - Als u nog meer codes nodig heeft zal ik proberen of nog iets kan vinden.

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 13:46 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zal zorgen dat deze klacht wordt doorgezet en dat er wat aan gedaan wordt. Ik ga ervan uit dat het in het vervolg gewoon goed gaat.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marietjefrederika