Klacht: De berm ingereden

op 02 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op een weg naar huis met de fiets werd ik ingehaald door een bus van Post.nl; deze reed zo dicht langs mij heen dat ik de berm werd ingereden. Uiteraard ging mijn arm de lucht in van hele wat doe jij nu! Snel weer verder rijdend achter dat busje die wel erg zacht bleef rijden ging de chauffeur plotseling vol op de rem en in de spiegel zag ik dat hij bleef kijken naar mij. Daarna scheurde hij snel weg.
Dit betreft de lokale postbezorger van Lekkerkerk, kan niet missen. Asociale pief!

Chauffeur van de weg afhalen, is niet representatief! Aanspreken op rijgedrag.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw de Heer, Uit uw bericht begrijp ik dat u door het rijgedrag van onze chauffeur de berm in werd gereden. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u was, ik bied u dan ook mijn oprechte excuses voor het ongemak aan! Ik wil graag een klacht voor u registreren zodat de leidinggevende van de bezorger hem/haar hierop kan aanspreken. Hier heb ik echter nog een aantal gegevens van nodig. Graag ontvang ik nog van u: - Het kenteken van het busje - De datum en tijd waarop dit gebeurde - De plaats waarop dit gebeurde Zonder deze informatie kan ik uw klacht helaas niet doorzetten. Ik zie uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw de Heer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw de Heer,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.J.dH