Klacht: De berm ingereden

op 02 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op een weg naar huis met de fiets werd ik ingehaald door een bus van Post.nl; deze reed zo dicht langs mij heen dat ik de berm werd ingereden. Uiteraard ging mijn arm de lucht in van hele wat doe jij nu! Snel weer verder rijdend achter dat busje die wel erg zacht bleef rijden ging de chauffeur plotseling vol op de rem en in de spiegel zag ik dat hij bleef kijken naar mij. Daarna scheurde hij snel weg.
Dit betreft de lokale postbezorger van Lekkerkerk, kan niet missen. Asociale pief!

Gewenste Oplossing:

Chauffeur van de weg afhalen, is niet representatief! Aanspreken op rijgedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw de Heer, Uit uw bericht begrijp ik dat u door het rijgedrag van onze chauffeur de berm in werd gereden. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u was, ik bied u dan ook mijn oprechte excuses voor het ongemak aan! Ik wil graag een klacht voor u registreren zodat de leidinggevende van de bezorger hem/haar hierop kan aanspreken. Hier heb ik echter nog een aantal gegevens van nodig. Graag ontvang ik nog van u: - Het kenteken van het busje - De datum en tijd waarop dit gebeurde - De plaats waarop dit gebeurde Zonder deze informatie kan ik uw klacht helaas niet doorzetten. Ik zie uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw de Heer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw de Heer,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door A.J.dH