Klacht: de activeringcode werkt niet

hauw op 23 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor mijnpost in de postNL-app ontving ik de activeringscode S1|VR
maar ondanks ettelyke keren geprobeerd, zegt de app dat het ongeldig is,
Misschien…
myn scherm kan niet alle regels van jullie pagina tonen, ik zie minder regels.
Maar het scherm bevriest als ik probeer naar bendend te scrollen.

Daardoor ben ik verplicht de terugtoetsa te gebruiken om naar aanmelden te kunnen komen.
met resulataat dat de code niet wordt herkent

Gewenste Oplossing:

dat ik op de scherm, naar benden kan scrollen om by de aanmelden plek te komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 23 september 2021 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw activering voor de app.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als het niet lukt om uw account aan te maken. De link is 4 uur geldig.
Voor meer informatie adviseer ik u om op onze site via onderstaande link meer informatie te krijgen over het gebruik van de app.

https://www.postnl.nl/search?qappsearchEntrysearchfield

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hauw