Klacht: Schadeherstel

op 07 april 2011 over Davo in de categorie Autodealers

Na in 2008 te zijn aangereden in het buitenland heeft Peugeot Davo op de maanweg in Den Haag de auto laten repareren bij Valstar Schadeherstel.
De auto is herhaaldelijk teruggeweest ivm. gerammel in de achteras. Nadat niemand iets kon vinden zou het aan het hitteschild liggen. In Mei 2010 wederom gevraagd er nog eens naar te kijken, en toen vonden ze het probleem en zijn een handel en torsiestang vervangen. Verzekering heeft betaald omdat expert aangaf dat dit met schade uit 2008 te maken had. Na 4 maanden begon het gerammel weer. Peugeot Davo was nu niet meer bereid er iets aan te doen, omdat de expert het dossier had gesloten. Nu zou het komen door ingesleten lagers in de as en zou de hele as vervangen moeten worden. Bij een andere garage naar laten kijken en die heeft met een paar ringen de ruimte tussen de draagarmen en de as vergroot, waardoor het gerammel weg was. Hierna weer naar Peugeot Davo gegaan, maar die wilde er niet meer naar kijken, ondanks dat ik aangaf dat de oplossingsrichting die zij aangaven (ingesleten lager en vervangen van gehele as) niet overeenkwam met de herstelling (ruimte tussen arm en as). Helaas begint het gerammel nu weer en ik zit nog steeds te wachten op een oplossing, maar zowel Peugeot Davo als her herstelbedrijf Valstar beroepen zich op het feit dat de expert het dossier heeft gesloten en weigeren mee te werken.

Herstel van de achteras, zorgen dat e.e.a. eindelijk wordt opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door croskam