Klacht: Datum voortgangstoets betaling

Mijn voortgangs toets van blok 2 is officeel 15 juli zoals er op de site staat aangegeven. Vandaag kreeg ik een e-mail dat een aantal leerlingen waaronder ik, de toets op 22 juli moeten maken. er werd mij verteld dat dit komt door de corona. Maar corona is hier al heel lang. Waarom kon ik mijn vorige toets toen wel op de juiste datum maken?
Mijn probleem is dus dat ik op 22 juli CBR examen heb met een cursus en hier niet rekening mee heb kunnen houden. Cbr en cursus heb ik al sinds MEI ingepland en al betaald.
Ik heb de hele dag school zitten bellen, ze hebben mij doorverwezen, toen heb ik mailtjes gestuurd en toen werd er gereageerd.
Ik schreef of ik de toets toch op 15 juli mocht maken zoals origineel het plan was. En ik had een hele uitleg gegeven over dat ik 22 juli dan cbr heb en of zij een uitzondering konden maken.
Antwoord was nee. Maak de toets maar op je 1e herkansing.
Ik had reageerd met aub uitzondering voor mij laten we een oplossing vinden. Ik wil het wel op een andere datum maken maar niet als herkansing want ik verdien ook 2 gratis kansen om de toets te maken.
Geen reactie
Hier word ik dus genaaid he.
Deze mensen houden zich niet aan de officiële toets datums, houden geen rekening met de medemens EN NEGEREN JE.

Wanneer ik 15 juli toch mijn toets kan maken inplaats van 22 juli OF een andere datum maar die niet telt als herkansing. want het is niet mijn schuld. Als ik naar de speeltuin ging of iets, dan snap ik dat ik pech heb maar in mijn geval is het niet mijn schuld. Zij moeten zich gewoon houden aan wat er staat en anders iedereen een keuze geven over welke datum het beste uitkomt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Capabel Onderwijs Groep over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 10 augustus 2020 om 12:43 geantwoord

Geachte mevrouw Khansari Ahmmadi,

Onderstaande klachtafhandeling heeft u ontvangen van de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep per e-mail.

Op 29 juni 2020 heeft u een klacht op klacht.nl geplaatst. Uw klacht betreft de verplaatsing van de voortgangstoets DOK-VGT-02 naar 22 juli 2020. Deze toets stond oorspronkelijk op 15 juli 2020. U heeft op 22 juli 2020 een CBR examen en kan dus niet komen voor de voortgangstoets. U wilt de toets op de oorspronkelijke datum maken of dat deze naar een andere datum wordt verplaatst, zonder dat dit u een extra herkansingmogelijkheid kost.

De klachtencommissie heeft uw klacht onderzocht en afgehandeld. De conclusie van dit onderzoek vindt u hieronder.

Op 30 juni 2020 heef de klachtencommissie contact opgenomen met de afdeling herkansingen van Capabel Onderwijs Groep over de mogelijkheid om u te plannen op de oorspronkelijke datum 15 juli 2020. Dit was niet mogelijk. Wegens de coronamaatregelen heeft Capabel Onderwijs Groep de examens van 15 juli 2020 over twee dagen moeten splitsen. Anders waren er te veel mensen op de vestiging en overtraden we de regels i.v.m. Corona. De voortgangstoets DOK-VGT-02 is naar 22 juli 2020 geplaatst. We snappen dat dit lastig is voor sommigen.

In overleg met de directie kan ik u melden dat het niet mee kunnen doen aan de voortgangstoets op 22 juli 2020 voor u niet geldt dat u een extra herkansingsmogelijkheid heeft verspeeld.

Wij verwachten hiermee uw klacht afgehandeld te hebben.

Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep