Klacht: Datum aflevering opeens veranderd naar 4 dagen later

op 13 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had gerookte zalm besteld , zou zaterdag bezorgd worden volgens de track en trace nu kijk ik vanmorgen hebben ze het lekker even gewijzigd naar dinsdag , heb contact gehad met postnl en die kwam met het excuus we hebben het druk ivm de feestdagen (pinksteren) mijn pakket is te laat aangemeld terwijl ik om 1700 uur mijn bevestiging al kreeg, nu kan ik mn bestelling gelijk wel in de kliko gooien bedankt postnl

Gewenste Oplossing:

Wil dat postnl mijn aankoop bedrag terugstort

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Spekbokking

4 jaren geleden - Vraag me af of ze dit ook doen bij coolblue , denk t niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juni 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kooijenga,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket met gerookte zalm vertraging heeft opgelopen en niet op zaterdag, maar op dinsdag bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor de vertraging in de bezorging. Graag geef ik u een toelichting.

Uiteraard streven wij ernaar alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Enige vertraging in het sorteer- of bezorgproces is echter niet altijd voor honderd procent uit te sluiten. We kunnen dan ook niet garanderen dat een pakket de volgende dag geleverd wordt, ook al is dit wel ons streven. Uiteraard is het in uw situatie ontzettend zonde omdat het etenswaar betreft. Alleen de afzender van een zending komt in bepaalde situaties eventueel in aanmerking voor een vergoeding, bijvoorbeeld wanneer een verzekerd pakket vermist of beschadigd raakt. Ik kan er dan ook niet voor zorgen dat u het aankoopbedrag vergoed krijgt en adviseer u voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender van het pakket.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Spekbokking