Klacht: Datakosten

op 30 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben overgestapt van Vodafoon naar HI. Dit omdat Vodafoon gewoonweg geen vragen en klachten oplost en je dus geen duidelijke antwoorden van hun krijgt!.

Ik heb per augustus een nieuw toestel ontvangen en per 25/08 stopte ik het internet bij Vodafoon. Direct de Samsung Galaxi S op datastreaming off gezet.
Ook als ik per ongeluk op de facebook app drukte was er geen contact te krijgen. Whatsapp kreeg ik ook pas binnen als ik op mijn werk of thuis het bereik van de WIFI in stapte.

Ik krijg gisteren mijn eindafrekening en staat er ruim 50 euro aan datastream kosten op.
Ik weet dan ook zeker dat dit niet mogelijk is.
Ik had dit bij de rekening van september ( kosten augustus ) ook al??.. Heel vreemd om dan hoge kosten te hebben in 1 week, omdat mijn internetbudel pas stopte op 25/08.

Ik heb na het zien van die rekening direct mijn telefoon gecontroleerd en zodoende weet ik dat de 3G verbinding offline was!!.. Zit namelijk een hele makkelijk sneltoest op de Galaxi S.

Ik wilde gisteren direct via de site vodafoon contacten, maar ik kan geen specificatie meer opvragen, niet meer inloggen op mijn vodafoon, dus geen klacht meer indienen.

Ik wil mijn kosten gewoon terug hebben.
En een specificatie!.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Liane1978, Ik heb je een mail gestuurd met een verzoek voor wat aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Sido Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 12:25 geantwoord

Vodafone Webcare heeft Liane1978 op 03-11-2011 verzocht om gegevens te e-mailen. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Liane1978