Klacht: Data bij advertentie komen niet overeen met beschikbaarheid reservering(voor minimaal 4 uur lang)

op 08 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb in juli een veiling gewonnen bij vakantieveilingen. Echter stond tot minimaal 4 uur(het moment dat ik ging slapen) de door mij gewenste datum als beschikbaar bij de advertentie(met refreshen), maar viel deze niet te reserveren. Ik ben altijd met veel genoegen klant geweest en nu helpen ze dat totaal omzeep door de data niet goed weer te geven. Daarna blijkt ook nog eens dat er de volgende ochtend helemaal geen beschikbaarheid meer is.
Paypal heeft het geld teruggestort, maar ik heb het vermoeden dat jullie toch wel zullen proberen tot vordering over te gaan. Mochten jullie dit in uitvoering brengen, overweeg ik om jullie aan te klagen wegens misleiding van de consument. Ik heb hiervoor bewijs aangeleverd, maar vakantieveilingen wilde enkel de veiling ruilen en niet overgaan tot restitutie van het geld. Ik wens niet te betalen voor deze fenominale bedroevende service.

Seponeren van betaling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de gewonnen veiling. U heeft hierover al meerdere keren met ons ge-e-mailt. Mijn collega heeft u begin juli uit coulance een ruilveiling aangeboden om u hierin toch nog tegemoet te komen. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat meerdere mensen tegelijk reserveren. Hoe vervelend dat ook is. Zojuist heeft mijn collega u een mailtje gestuurd. Wij hebben deze kwestie besproken en hebben een uitzondering gemaakt en de veiling voor u geannuleerd. De betalingsplicht vervalt hiermee en uw account is weer geopend. Heel veel succes bij het winnen van andere veilingen en nog een fijne dat toegewenst. Met vriendelijke groeten, Mila-Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht winiustys

1 maand geleden - Hartelijk dank voor de aangedragen oplossing, de klacht is hiermee naar mijn tevredenheid opgelost.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door winiustys