Klacht: Dat ik moet betalen maar wil de vakantie niet

op 14 juli 2021 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Oké mijn vraag ik blijf mail krijgen om dit bedrag betalen van vakantie deals maar die vakantie bieding was perongeluk gebeurt maar wil die vakantie helemaal niet. Nu zou ik dit bedrag moete betalen maar wil dit niet betalen kunnen jullie mij hier even om helpen want ik dreig brichten dat deurwaarder sorry maar de vakantie kan perfect door verkocht worden aan iemand anders die dit wel kan gebruiken en zeker in deze omstandigheden Corona.

Wanneer ik dit bedrag dit moet betalen en dat ze stoppen om mij mails en dreig brichten te sturen

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 14 juli 2021 om 10:04 geantwoord

Beste mevrouw Vanhoegaerden,
Spijtig te moeten vernemen dat je een klacht op Klacht.nl hebt gedeponeerd.

In zowel de algemene voorwaarden als in de dealtekst staat vermeld dat de hoogste bieder verplicht is de deal af te nemen. Pakketreizen vallen namelijk niet onder het herroepingsrecht.

Op 01 juni hebben wij je hierover een e-mail gestuurd en hebben wij je een voorstel gedaan voor de beëindigingsvergoeding, echter heb je hier niet op gereageerd.

Wij hebben je vandaag een e-mail gestuurd en verzoeken je vriendelijk hier een reactie op te geven.

Team Reizendeals

Alle klachten die gemeld zijn door Brood12345