Klacht: Dat ik 1euro 95 heb betaald,wat niet nodig was achteraf.

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20-11 zijn ze bij mij aan de duer geweest om een pakje te bezorgen,
was helaas niet thuis.Heb toen via post nl niet thuis doorgegeven
en afgesproken dat ik zelf het pakje op zou halen bij bruna in de symphonie,
en moest daarvoor 1,95 voor betalen aan jullie.Maar het pakje werd toch tussen de middag thuis bezorgt,en was gelukkig thuis.Die 1,95 vindt ik niet zo belangrijk,
maar is dat altijd zo dat je betalen moet als je doorgeeft dat je het
pakje zelf ophaalt,als je denkt niet thuis tezijn.

Vriedelijke groet Hannie Groenewoud.
,

Gewenste Oplossing:

Meestal ben ik tvreden,en de postbezorgers zijn meestal erg vriendelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenewoud, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat uw zending, ondanks de wijziging die u heeft aangegeven, toch nogmaals bij u thuis is aangeboden. U heeft daarvoor onnodig een bedrag van € 1,95 betaald. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent en wil u namens pots NL mijn excuses hiervoor aanbieden. Ik wil graag voor u nakijken wat hierover in mijn systeem staat. Heeft u voor mij de 3S code? Graag ontvang ik ook uw IBAN zodat ik eventueel de kosten voor u terug kan boeken indien van toepassing. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Groenewoud,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Ik kan me ook voorstellen dat u uw bankgegevens liever niet openbaar doorgeeft. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten. U kunt deze informatie nog veilig doorgeven via onze klantenservice.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hgroenewoud