Klacht: das helpt ons niet

op 12 augustus 2017 over DAS in de categorie Verzekering

onze vw staat al sinds mei bij garage van der velden zoetermeer ,das ingeschakeld ,helaas probleem is te technisch voor mevr van der kant ,nieuwe mederwerker ,die heeft dekra ingeschakeld ,helaas rapport wat niet klopt ook is degene die rapport gemaakt heeft niet gecertificeerd, kunnen geen contact opnemen tot eind augustus ,wij blijven zonder vervoer zitten 75 en 73 jaar schandalig ,spijt dat ik ben overgestapt had zo een hoge pet van das ,is eerste zaak die we hebben helaas zeer slecht er is geen enkel contact om ons te helpen

dat we eindelijk eens iets van das horen en een tegemoetkoming met vervoer zolang de zaak loopt

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:58 geantwoord

Geachte heer,

Vanwege privacy overwegingen onderhouden wij rechtstreeks contact met u en niet via deze website.

Na lezing van uw klacht van 8 augustus 2017 heeft er inmiddels een persoonlijk gesprek plaatsgevonden. Gelukkig zijn er in dat gesprek constructieve werkafspraken met u gemaakt.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Servicemanagement DAS

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:36 geantwoord

deze klacht is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door am egberts