Klacht: Niet serieus!

op 30 november 2009 over Dannys Stuntpaleis in de categorie Dierenwinkels

Ik kan Danny’s Stuntpaleis absoluut niet aanraden! Hierbij een verkorte versie van wat ik met dit bedrijf meemaakte.

Ik bestelde een volière. Deze bestelde ik via de website maar ik kreeg maar geen bevestiging. Na een telefoontje was er “iets mis met het systeem” en was mijn mail nooit aangekomen. De volière moest besteld worden. Dat kan gebeuren. Ik had wel gehoopt deze binnen 3 dagen te hebben zoals word beweerd op de site. Rekening gekregen en netjes vooraf betaald.

Toen hoorde ik niets meer. Er werd niet meer opgenomen. Mails werden niet beantwoord. Toen vanaf een ander nummer in een andere stad gebeld en toen wel contact. Bij navraag waarom alles zo lang duurde kregen ik alleen maar een grote mond. Hij deed zijn best en we moesten maar begrip hebben voor de situatie omdat er “meer mensen in dezelfde situatie zaten”. Met andere woorden.. we waren niet de enigen die klaagden. Hierop aangegeven dat hij niet serieus overkwam. Dan moesten we maar komen kijken bij zijn bedrijf kreeg ik te verstaan. Hij beloofde dat de volière binnen een week bezorgd zou worden. Op de afgesproken datum: niets. En wederom werd de telefoon niet opgenomen en niet op mails gereageerd. Na een aantal keer bellen de man toch weer te spreken gekregen. Hij bezwoer me dat hij me de volgende dag zou bellen om door te geven hoe laat de volière zou komen.

Dit werd niet gedaan. Ik stuurde toen een mail dat ik geen vertrouwen meer had in zijn bedrijf en dat ik mijn geld terug wilde. Daarop belde de man terug en zei me dat het nu geregeld was met het transportbedrijf en dat het op vrijdag opgehaald zou worden zodat het op maandag bezorgd zou worden. Hij gaf me ook de naam van het bedrijf zodat ik ze hierover kon bellen. Dit deed ik en het bedrijf kon me meedelen dat ze geen zaken meer deden met Danny omdat hij een groot aantal rekeningen niet betaalde. Ik belde hierop wederom het Stuntpaleis dat (natuurlijk) niet opnam.

Omdat ik het helemaal zat was schreef ik een mail waarin ik het gebeurde beschreef, mijn bestelling nogmaals annuleerden en dreigden met aangifte van diefstal als hij niet binnen twee weken het betaalde geld zou overmaken volgens de afgesproken voorwaarden. 3 dagen later vond ik plotseling een briefje in mijn bus dat een heel ander transportbedrijf aan mijn deur was geweest voor een bestelling. De volgende dag had ik na 1,5 maand en veel gedoe dan de volière in huis. De lol was er ondertussen wel van af.

Je gaat zo niet met je klanten om. De man heeft nooit zijn excuses aangeboden dat hij afspraken niet nakomt, integendeel, je krijgt een grote mond als je hem op zijn foute benadering wijst. Hij komt op mij over als een amateur die naast zijn gewone werk een bedrijfje heeft.

Dit nooit meer!!

Alle klachten die gemeld zijn door tulipanen