Klacht: Geen reactie\\\\\\\\\\\\\\\’s en geen geld terug

op 22 februari 2010 over Dannys Stuntpaleis in de categorie Dierenwinkels

Omschrijving klacht

Wij hebben op 23 – 12 – 09 kinderschaatsen gekocht bij Danny’s stuntpaleis via Marktplaats. Ze adverteerden daar met vandaag besteld morgen geleverd. Er lag toen ijs en de aanbiedeing het leek ons heel aantrekkelijk. De schaatsen zijn na diverse keren bellen na een week geleverd. Helaas viel de maat te klein en onze kinderen pasten de schaatsen niet. Mijn vrouw heeft diverse keren gebeld en hij zei dat het een eenmalige aanbieding was en we de schaatsen niet terug konden sturen. Volgens de Nederlandse wet mag elke consument bij aankomen bij een bedrijf via internet binnen 14 dagen afzien van de koop zonder opgaaf van reden. Uiteindelijk na veel moeite in overleg met de klantenservice van Danny\\\\\\\’s stuntpaleis hebben we de schaatsen op 28 – 12 – 09 aangetekend terug gestuurd met een brief erbij. Inmiddels is het 22 februari en hebben we nog steeds niets vernomen en geen geld terug ontvangen. Ik heb twee keer gebeld en ingesproken op de voice mail. De telefoon wordt niet opgenomen en er wordt ook niet terug gebeld. Ook op onze e-mail krijgen wij geen gehoor. Tot op heden hebben wij dus nog geen geld terug ontvangen.

Gewenste oplossing

Graag ons geld terug.