Klacht: ik heb bij hem een auto gekocht

op 12 oktober 2009 over Dani autos in de categorie Autodealers

ik heb bij hem een volvo 940 gekocht. Voor € 1750,– Je weet dat je voor dit geld geen top auto koopt sterker er zal wel wat aan zijn. Maar dat er na 300 km voor meer als 500 euro aan kosten aan zitten en de auto tijdens de regen niet rijdbaar is gaat wel wat ver, de motor blijkt niet af te stellen en hij zal daardoor zeker de keuring niet halen.
Ik heb meerdere keren geprobeerd om een oplossing te regelen met hem maar er is nooit gereageerd. Jammer het geeft geen vertrouwen om daar een tweede keer een auto te kopen.

Bericht van Dani autos

10 jaren geleden - De klacht over de Volvo 940 vind ik niet terecht en ook niet goed omschreven.Ik heb deze auto veruild met bijbetaling van mijn kant.De heer schurink heeft bij ons een Renault Espace 2.2DCI ingeruild,de auto was in een goede staat volgens de eigenaar maar na een korte inspectie bleek de koppaking defect te zijn(olie in het koelsysteem)of dit bekent was weet ik niet, maar na een prijscorrectie zijn we er toch uitgekomen.De Volvo 940 van bj:1995 met een lpg installatie en had toen 478.000km op de klok maar was in een goede conditie en had toen nog 10 maanden apk.Wat er na aanschaf aan gerepareerd is, is bij ons niet bekend.Wel heb ik(in mijn vakantie) 2x een mail ontvangen dat de Volvo niet deugde en dat de Heer schurink de Volvo weer terug wilde ruilen tegen de Espace,maar ik had ondertussen de koppaking vervangen en de distributieriem(kosten +/- 1.500,-)dus dat was niet meer mogelijk.Er is nooit telefonisch contact geweest anders had ik de Heer Schurink netjes geholpen en de Volvo weer gerepareerd.Ook vind ik de uitspraak(voor 1.750,- euro koop je geen top auto)niet juist, want elke auto die bij ons word verkocht word goed afgeleverd. B.Rijmer / Dani Auto's

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Schurink