Klacht: dan dient Leenbakker Boschdijk Eindhoven die fout te herstellen!

op 20 augustus 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Administratie moet men minimaal na 1 jaar nog kunnen overleggen,ook wanneer het bedrijf erzelf een tijdslimiet voor heeft ingesteld.
Niet alleen tegenover u als klant maar ook om bedrijfsmatig te kunnen aantonen wat er allemaal verkocht is dat kalenderjaar.
Dus wanneer deze ondertekende bon kwijt of weggegooid is dan is dat te wijten aan een verkeerde bedrijfsvoering van Leenbakker Boschdijk Eindhoven.
Er is dus geen rechtmatig bewijs waarmee men kan aantonen dat de klant voor deze maten heeft getekend,ook na invullen van de verkeerde maten door het Leenbakker personeel kan dit leiden tot een onbewuste fout of misverstand zonder weet van de desbetreffende klant,verkeerde interpretatie van deze maten door confectie atelier hierdoor is dan ook een mogelijkheid.
Dit alles ligt onder verantwoordelijkheid van Leenbakker en staat de klant volledig in zijn recht.
Wanneer Leenbakker via de orginele bon met uw handtekening alsnog kan aantonen dat er destijds wel voor deze maten is getekend heeft het bedrijf indeze kwestie gelijk.
Zo niet dient de fout per direct te worden hersteld door Leenbakker en de service te worden verleend waar de klant om heeft gevraagd en voor heeft betaald.
Dus dienen ze alsnog de gordijnen in de door u opgegeven maten zonder extra kosten te leveren.

Bericht van Martijntjee

6 jaren geleden - Leenbakker moet wettelijk gezien de bon in het systeem bewaren tot dat de garantie termijn is afgelopen...meestal is dat dus 2 of 3 jaar. misschien een idee om een schriftelijke klacht in te dienen bij Leenbakker Hoofdkanoor in Raamsdonkveer?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door de heer mr. W.TH.J.v.d Heijden