Klacht: Dal voordeel korting niet op nieuwe kaart (niet mogelijk)

op 28 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb onlangs een nieuwe OV chipkaart aangevraagd (niet vernieuwd)
Op de oude ov-chipkaart stond een NS voordeel abbo en een Dal voordeel van VEOLIA.
NU is het volgens veolia niet mogelijk om mijn abbo (dal voordeel) over te zetten op mijn nieuwe ov-chipkaart (moet volgens hen gewoon een nieuw dal voordeel abbo aanschaffen !!!)
NS zet zonder problemen het abbo over maar voor veolia moet ik dus een nieuw abbo aanschaffen a 17,50 euro

Gewenste Oplossing:

Restitutie van het bestaande abbo (1/2 jaar gebruikt, dus 1/2 jaar betalen) of
Abbo overzetten op mijn nieuwe OV chipkaart zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peewee99