Klacht: Dal voordeel abonnement

op 30 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand gebeld met NS of zij mij een aanbieding konden doen voor Dal voordeel abonnement. Dit was niet mogelijk, ook nog gevraagd of er binnenkort een aanbieding zou komen. Er werd mij gezegd dat dat zeer onwaarschijnlijk was,en ik daar niet op moest rekenen. Heb na veel wikken en weken, besloten om een Dal voordeel abonnement aan te schaffen, wat schetst mijn verbazing, dat ik vandaag een aanbieding via email krijg………..Dal voordeel uren abonnement voor €29,-. Ik baal hier enorm van en voel mij zwaar belazerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het het correct van NS vinden om mij met een compensatie tegemoet te komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carpe-diem56