Klacht: Dagvaarding ; wilt u hem dagvaarden kunt u contact met mij opnemen voor zijn woonadres waar de dagvaarding naartoe gestuurd moet worden.

op 30 januari 2014 over Unigarant in de categorie Verzekering

De directeur van Petplan heb ik gedagvaard en natuurlijk is ie niet op komen dagen want hij heeft uitstel gekregen. Hij probeert tijd te rekken en denkt daar zijn voordeel mee te doen. De volgende zittingsdatum voor hem is 19 februari a.s. in Almere.
Zoals veel beschreven klachten is mij hetzelfde overkomen; o.a. premie betalen maar niet vergoeden. Degenen die zijn woonadres willen hebben om hem te schrijven kun je mij per mail Butterfly_tijgertje@hotmail.com vragen. Mocht je hem ook willen dagvaarden dan kun je mijn dagvaarding gebruiken en heb je geen advocaat hiervoor nodig. Mijn zaak loopt nog en mocht je meer willen weten kun je me mailen. Wanneer je contact met hen opneemt en je jouw vragen stelt weigeren ze je gewoon antwoord te geven en worden ze nog kwaad ook. Via allerlei zijwegen door gebruik te maken van de polisvoorwaarden probeert Petplan de vergoedingen onderuit te komen. Via de site oa. klachtenkompas en ervaringen.nl kun je veel hierover lezen. Iemand zal deze praktijken aan het daglicht moeten stellen!
Via de rechtbank vecht ik mijn probleem uit ; het niet uitbetalen van de vergoedingen. Ik betaal een maandelijkse premie van euro 52,00 voor een volledig totaal zorgpakket.
Petplan’s reclamefolder barst van de misleidingen en door gebruik te maken van 1 regel kan hij als hij wilt vergoedingen onderuit te komen; hij is dierenarts maar oefent het beroep niet uit want hij is verzekeringsagent. Hij sluit verzekeringen af; hij is een gevolmachtigd agent. Naar mijn mening misbruikt hij zijn titel als dierenarts! Ik krijg nog niet eens een consult vergoed! Ik kom mijn maandelijkse verplichtingen na en dat moet hij ook maar eens doen en niet alleen zijn eigen zakken vullen plus die van de aandeelhouders.

Petplan\\\'s reclamefolder barst van de misleidingen en door gebruik te maken van 1 regel kan hij als hij wilt vergoedingen onderuit te komen; hij is dierenarts maar oefent het beroep niet uit want hij is verzekeringsagent. Hij sluit verzekeringen af; hij is een gevolmachtigd agent. Naar mijn mening misbruikt hij zijn titel als dierenarts! Ik krijg nog niet eens een consult vergoed! Ik kom mijn maandelijkse verplichtingen na en dat moet hij ook maar eens doen en niet alleen zijn eigen zakken vullen plus die van de aandeelhouders.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Unigarant een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht LATUMAHINA

3 jaren geleden - Deze klacht is nog lang niet opgelost want het moet nog voor de kantonrechter voorkomen. Wel heb ik een naar mijn ervaring een dreigbrief van de advocaat van Unigarant Petplan ontvangen. De zaak loopt nog.

Reactie van de melder van de klacht LATUMAHINA

3 jaren geleden - Deze klacht kan niet afgesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door LATUMAHINA