Klacht: dagvaarding op mijn adres voor iemand die daar niet woont

op 21 juni 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Al meer als 6 maanden krijg ik post van billinck huurstunt op naam van ene b.reuvers die daar niet woont aangezien ik volgens de gemeente daar ingeschreven sta ik heb hier ondertussen al 4 a 5 keer achteraan gebeld en elke keer beloven ze dat het nu voorbij is en een week later begint de hele elende weer overnieuw de laatste keer werd ik afgewimpeld met dat ik de post maar retour afzender moest sturen dit heeft ook geen resultaat na ondertussen meer als 20 brieven retour heb gestuurd kreeg ik afgelopen zaterdag weer 2 brieven 1 met een dagvaarding en 1 met de 2e verhoging van de boete deze mensen hebben de administratie zo niet voor elkaar dit is echt ongelofelijk. het dossiernummer is 90151399 en 90189231

Als er gestopt word met post te sturen die niet aan mij gericht is

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 12:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Rik.W