Klacht: Dagvaarding ontvangen

op 17 september 2018 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een Dagvaarding ontvangen voor een factuur van youfone. Heb daar nooit geen herinneringen over ontvangen ook niet van Youfone Was maandelijks opzegbaar. Heb ook nooit van webcasso herinneringen gehad of brieven. Ik weet hoe het wereldje werkt dus ze hadden me eerst aan moeten schrijven met een herinnering en een incasso brief deze heb ik nooit gehad

Gewenste Oplossing:

Ik wil het originele bedrag betalen zonder incasso kosten e.d. voor de termijn die is opgesteld in de dagvaarding

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 17 september 2018 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Welten