Klacht: Dagvaarding onderweg terwijl ik meerdere emails heb gestuurd.

op 26 april 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Geachte,

Ik had een factuur gekregen om te betalen via directpay, bij hun kon je een betalingsregeling aanvragen maar je had daar inloggegevens voor nodig.

doordat ik geen telefoon abonnement heb kon ik met hun ook geen telefonisch contact opnemen. Ik heb daarom emails gestuurd om mijn inloggegevens op te vragen dit is zeker een 3 weken terug.

in de automatische email stond dit

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw aanvraag. Uw e-mail hebben wij in goede orde ontvangen. Vanwege een piek in de drukte kan het zijn dat de beantwoording van uw e-mail langer duurt dan u van ons gewend bent. Wij vragen uw begrip hiervoor. Uiteraard doen we er alles aan om de duur tot een minimum te beperken. Als u aanvullende vragen of opmerkingen wilt toevoegen, reageert u dan alstublieft uitsluitend op dit e-mailbericht.

hier staat ook aangegeven dat het langer zou duren maar 3 weken had ik toch nooit gedacht.

hierop heb ik dezelfde email nog een keer gestuurd een week terug.

nog steeds geen reactie terug ontvangen.

nu wordt er blijkbaar aangegeven dat ze het hebben overgedragen naar webcasso.

volgens alles zou de dagvaarding al onderweg zijn, maar omdat ik contact met hun wil opnemen. Heb ik hun ook een email gestuurd.

ik krijg dezelfde automatische antwoord bericht terug als bij directpay.

Ik heb nu geen idee wanneer hun contact op nemen.

ik ben een student van 21 jaar en probeer van alles te doen om dit op te lossen en doordat directpay niet deed reageren en het is overdragen aan webcasso ben ik nu gekloot hiermee.

hun willen ook geen betalingsregelingen aan gaan terwijl ik hier eigenlijk geen schuld aan heb, directpay hun klant heeft hier schuld aan doordat hun maar niet wouden reageren op mij.

mvg

J.

ik ben tevreden wanneer ik een regeling kan aangaan om het maandelijks af te lossen zonder dat ik een dagvaarding krijg. ik wil hierdoor niet in de problemen komen bij een rechtbank.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 04 mei 2017 om 09:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door netoj