Klacht: Dagvaarding gekregen

op 15 april 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Het schijnt dat ik 23,16 te weinig heb betaald in 2015 zitten nu in 2016 nog nooit iets binnen gehad ,nu een dagvaarding,als ik niet voor de 18de in mei betaal moet ik voorkomen.het mooie V alles is dat ze geen inzage hebben omdat alles gesloten is,ze kunnen wel een dagvaarding sturen de vuile klootzakken

Als ze het ongedaan maken

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

8 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 02 juni 2016 om 08:22 geantwoord

Heeft op 02 juni 2016 om 09:13 geantwoord

De reden daarvan is dat ik van jullie helemaal geen bericht heb ontvangen voor een oplossing maar heb in middles wel 174 euro betaald on de dagvaarding Te voorkomen en dat alles voor een bedrag van 23,16

Alle klachten die gemeld zijn door Mistmo