Klacht: Dagvaarding gekregen om een bedrag die al betaald is.

op 31 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

26 Mei krijg ik van GGN een dagvaarding om een bedrag die ik al betaald heb. Ben online gaan kijken of het klopt, en er staat zelfs dat ik nog 8 euro terug krijg. Nu 5 dagen later staat er plotseling dat ik nog 115 euro aan extra incasso kosten moet betalen.

Ik heb jullie al een email hier over gestuurd, maar geen antwoord. Meerdere keren gebeld maar er is nooit iemand aan de lijn constant een automated message.

Moet de rechter dit maar oplossen? Ik heb tog op 20 juni niks te doen.

Bewijs dat ik nog 115 euro aan incasso kosten moet betalen over een bedrag die COMPLEET betaald is.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 01 juni 2016 om 08:14 geantwoord

De klager heeft het bezwaar ook direct bij GGN ingediend. Gisteren is het bezwaar / de klacht in behandeling genomen. De volledige verwerking van de betaling heeft gekruist met het aanmaken en uitbrengen van de dagvaarding. Het dossier van de klager wordt gesloten. Er is een brief naar de klager onderweg waarin dit schriftelijk wordt bevestigd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door 666