Klacht: Dagvaarding

op 11 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

In de ontvangen dagvaarding word een bedrag van €293,- genoemd als ik alle bedragen die genoemd worden in de dagvaarding op tel dan kom ik op € 263,- ik heb dit verschillende keren uitgelegd. Ze blijven zeggen dat dit klopt. Na meerdere e-mails zeggen ze dat dit 30,- salaris kosten zijn na mijn mening uit laatste wanhoop van Webcasso erbij verzonnen. Ik heb terug gemaild dat in de hele dagvaarding dit bedrag niet terug komt.

Ik heb om een juiste dagvaarding gevraagd zonder resultaat daarom heb ik de hoofdsom en incasso kosten betaald. En verder niet ik heb dit met bewijsstukken in mijn verweer verstuurd naar de rechtbank in de hoop dat deze dit erkent en mij in het gelijk zet. Daarbij zijn ze super onbeleefd en totaal ongeorganiseerd

Als ze hun fout erkennen en dit rechtzetten en hun werk netjes doen

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:57 geantwoord

Geachte heer /mevrouw ,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:27 geantwoord

Er is geen oplossing geboden de 30,- salariskosten gemachtigde worden niet genoemd in de dagvaarding

Alle klachten die gemeld zijn door Ilijas03