Klacht: dagvaarding

op 01 juni 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb een dagvaarding van jullie ik heb nooit gebruik gemaakt van jullie diensten geldklopperij ik dagvaarding jullie ik betaal niks mag katinka boersma

Als de dagvaarding kwijtgescholden word heb ook maar wajang ben blij dat ik eten hebt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 12:22 geantwoord

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Boersma, U heeft zelf gekozen voor een Premium Account. Hiertoe was u niet verplicht. Tijdens de registratie heeft u een akkoord gegeven voor het afzien van het herroepingsrecht. Dit betekent dat, ondanks dat u mogelijk geen gebruik maakt van het account, u toch dient te betalen. Wanneer u op tijd was geweest met de betaling, dan had u niet te maken met extra kosten. Aangezien het account inmiddels is opgezegd en u geïnformeerd hebben over de situatie zien we deze klacht als opgelost. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt.

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Boersma, Tijdens de registratie wordt vermeld dat u voor een Premium Account een bedrag van 19,95 euro betaalt per maand. Aangezien u hiervoor akkoord heeft gegeven brengen wij dit bij u in rekening. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door katinka boersma