Klacht: dagvaarding

op 01 juni 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een dagvaarding van jullie ik heb nooit gebruik gemaakt van jullie diensten geldklopperij ik dagvaarding jullie ik betaal niks mag katinka boersma

Gewenste Oplossing:

Als de dagvaarding kwijtgescholden word heb ook maar wajang ben blij dat ik eten hebt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Boersma, U heeft zelf gekozen voor een Premium Account. Hiertoe was u niet verplicht. Tijdens de registratie heeft u een akkoord gegeven voor het afzien van het herroepingsrecht. Dit betekent dat, ondanks dat u mogelijk geen gebruik maakt van het account, u toch dient te betalen. Wanneer u op tijd was geweest met de betaling, dan had u niet te maken met extra kosten. Aangezien het account inmiddels is opgezegd en u geïnformeerd hebben over de situatie zien we deze klacht als opgelost. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt.

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Boersma, Tijdens de registratie wordt vermeld dat u voor een Premium Account een bedrag van 19,95 euro betaalt per maand. Aangezien u hiervoor akkoord heeft gegeven brengen wij dit bij u in rekening. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door katinka boersma