Klacht: Dagvaarding

op 26 mei 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online gekocht bij kijkshop, betaald via afterpay en bedrag is door abn afgeschreven
Dit bedrag is van afterpay doorgestuurd naar Call2collect en van daaruit weer naar directpay????.
Abn, afterpay en Call2collect bevestigen ook dat t bedrag gewoon betaald is (zwart op wit). Alleen directpay en webcasso geven hier totaal geen gehoor aan, zelfs niet met bewijs op tafel.. telefonisch contact met directpay en webcasso is helemaal niet te doen aangezien ze ons zien als achterlijke en moesten letterlijk onze mond houden.
Kan toch niet zo zijn dat als ik online wat koop en gewoon betaal uren aan de telefoon hang, afsprakem moet maken bij ABN , juridisch loket en noem maar op, omdat mijn afgeschreven geld ergens blijft hangen tussen bedrijven waar ik niet eens van wist dat ze bestonden. Webcasso krijgt van ons een hele koude douche!! Tot bij de dagvaarding…

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik alle gemaakte kosten, en het belangrijkste excuses krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 27 mei 2016 om 08:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DanRowe