Klacht: Dagen lang geen tv

op 19 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds enkele dagen heb ik door de schuld van Ziggo geen digitale tv. Inmiddels heb ik 10x met de klantenservice gebeld en 10x een ander verhaal gehoord!!. Deze verhalen zijn zelfs voor een leek ronduit onzin te noemen en zeer ongeloofwaardig. De medewerkers spreken elkaar allemaal tegen en verzinnen vlgs.maar wat. Het is duidelijk dat velen van de klantenservice niet op de juiste plek zitten. Het enige positieve aan de medewerkers is dat zij wel begrijpen dat de schuld bij Ziggo ligt Mijn probleem is bijzonder eenvoudig. Terug gaan naar de situatie zoals hij was voordat Ziggo zonder reden mijn tv abonnement ging veranderen. Dit tot 3x toe.!! ( momenteel sta ik zelfs te boek als anologe kijker!!!!). Het is om witheet te worden. Ik zal de details van de gesprekken en hun \”oplossingen\” besparen anders raakt de digitale snelweg overvol. Vandaag ( vanochtend) een mdw. gesproken die het probleem eindelijk heeft weten op te lossen. Belt keurig terug . Niettemin heb ik nog steeds door de andere medewerkers een heel slecht gevoel over Ziggo. Wat een hoop onkunde daar. Ongelooflijk. Ik zal U een voorbeeld niet willen onthouden. Van mijn mediabox en 2e box moest ik de smartcard uit het apparaat halen( koste veel moeite) en het nummer doorgeven aan de medewerker maar het blijkt dat de gegevens heel makkelijk via het Ziggomenu te zien zijn. Ik heb met moeite de smartcards eruit gehaald terwijl het heel wat makkelijker kon. Overduidelijk wist de medewerker die ik toen aan de lijn had dit niet . Dit is dus het nivo van de klantenservice van Ziggo.

Mocht Ziggo ruggegraat hebben dan bieden zij excuses aan en zorgen voor een genoegdoening.
Maar het belangrijkste is dat ik mijn digitale abonnement weer terug krijg, m.a.w. dat zij hun gemaakte fout zeer snel gaan herstellen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht phs

2 weken geleden - De "genoegdoening" -afgesproken in mei- bestond uit een Fox abonnement per 01-08-17). Dit abonnement moet echter wel door mij ( E 24,95 pmnd) betaald worden want de "actie" bleek inmiddels afgelopen te zijn. Hoe erg kan je je klanten minachten zoals Ziggo doet!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door phs